Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.

Dat klinkt niet leuk Layka. En zo te lezen kan je dus ook weinig er aan veranderen ? Om de stress en spanning te reduceren? Wel herkenbaar  overigens,  ook dat dan meer pijn hebben. Sterkte!  

Uitslapen  is niet gelukt. Zes uur was ik klaarwakker .
Naast dat ik sowieso  al elke 2 uur wakker word. Het slapen is een drama  sinds de overgang,  word er soms echt wanhopig  van.

Sterkte Layka

Ik heb een slechte maand wat migraine betreft. Ik werd er vanochtend alweer mee wakker. 

Alcedo schreef op 18-01-2024 om 09:20:

Ik heb een slechte maand wat migraine betreft. Ik werd er vanochtend alweer mee wakker.

Wat balen Alcedo.  Enig idee hoe dat kan?

lientje69 schreef op 18-01-2024 om 09:27:

[..]

Wat balen Alcedo. Enig idee hoe dat kan?

Nee, geen idee. 

Ik heb de huisarts gesproken. Zoals ik al dacht moet ik stoppen met de B12 injecties totdat de waarde weer te laag is. 

Ik word doorverwezen naar de MDL arts voor mijn maagklachten. 

Dank je wel voor jullie steun!

Na een zware avonddienst en een kort nachtje zit ik nu met een kopje thee op de bank. Redelijk  uitgerust  gek genoeg.  Zal vanmiddag wel gaan instorten,  maar  dat zien we dan wel weer. Verder speelde mijn heup gisteravond weer behoorlijk  op, dus veel zal ik vandaag niet doen. Zwemmen  helaas nog steeds niet, en als ik ga wandelen  moet dat maar langzaam en kleine stukjes met tussendoor rust. Maar voorlopig  zit ik nog even op de bank.

Sterkte, Layka!

Alcedo, ik hoop datje snel een afspraak krijgt bij MDL. Hoe gaat het nu met de gevolgen van de operatie?

Lientje, ik hoop dat het allemaal wat meevalt vandaag. Doe rustig aan.

Hier heeft het weer gesneeuwd, dus een wandelingetje zit ik niet op te wachten.

Thee ingeruild voor koffie . Begin nu alweer  moe te worden.

Picunia schreef op 19-01-2024 om 09:08:

Alcedo, ik hoop datje snel een afspraak krijgt bij MDL. Hoe gaat het nu met de gevolgen van de operatie?

Ik kan 8 februari al terecht. Er is gisteren blijkbaar meteen een afspraak voor me ingepland, ook al stond in de verwijzing dat ik volgende week zelf zou moeten bellen en de wachttijd 40 dagen zou zijn. Erg snel dus.

Het effect van de operatie is niet meer veranderd. Ik heb 29 januari een afspraak in het ziekenhuis. Die afspraak stond eigenlijk op afgelopen maandag, maar toen was ik dus ziek. 

Ik dacht wel weer beter te zijn maar ik viel vanochtend bijna flauw toen ik even iets aan het doen was (hobby). Nu baal ik ontzettend. 

Heftig Alcedo!

Ik ben  gisterenavond  onverwacht  naar de bioscoop  geweest. Druk voor  mijn hoofd. Tegen  alle  verwachtingen in wel goed geslapen,  tijd terug dat ik zo'n goede nacht heb gehad. Energie nu dus, dus ik ga vandaag  mijn huis eens even goed doorwerken.  Net al stof afgenomen, boodschappen gedaan en een kast opgeruimd en uitgezocht. Nu eerst nog een bakkie koffie  en dan weer verder .

Ach Alcedo, wat akelig! Ik snap dat je baalt. Weet je waardoor je flauwviel?

Jij blijft maar een bezig bijtje, Lientje. Fijn dat je goed geslapen hebt en nu weer energie hebt.

Ik ben met man en zoon naar een Duitse stad geweest en daar heerlijk gegeten (Turks). Maar veel gelopen en nu bekaf.

Picunia schreef op 20-01-2024 om 17:50:

Ach Alcedo, wat akelig! Ik snap dat je baalt. Weet je waardoor je flauwviel?

Jij blijft maar een bezig bijtje, Lientje. Fijn dat je goed geslapen hebt en nu weer energie hebt.

Ik ben met man en zoon naar een Duitse stad geweest en daar heerlijk gegeten (Turks). Maar veel gelopen en nu bekaf.

Klinkt leuk Picunia!

Ik heb  nog  nooit  Turks gegeten.  Maar we hebben sinds kort een Turkse bewoner  en de familie  heeft aangegeven  af en toe te komen  koken. Hopelijk  ook een keer als ik werk, lijkt me wel bijzonder. 

Vanmiddag  ook nog eea in huis gedaan,  stukje gewandeld én  een  klusje dat ik al héél  lang  uitstelde gedaan. Morgen neem ik een rustdag, volgende  week  wordt een erg drukke  week. Ik moet 4 dagen werken, fysio, afgesproken  met een vriendin ,vergadering  op werk en heb een crematie. Kortom gewoon van maandag  tot en met zondag elke dag  wat.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.