Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.

Ik moet mijn bloeddruk  meten maar sla maar evfn open. Heb me zo opgefokt vanmorgen.  Storing slimme  meter  doorgeven. Uur aan de telefoon,  van kastjd naar muur. Heb ik eindelijk  de juiste persoon,  mag het niet omdat man zijn naam op het contract staat... die moet toestemming  geven. Nee, die is niet thuis. Sommige  mensen  moeten werken en hebben  geen tijd een uur aan de telefoon  te hangen.  
Ik wil een storing doorgeven, hoe heftig  is het. Vraag geen toestemming  om een bank te overvallen  ofzo!

Zo slecht voor mijn bloeddruk  dit soort dingen. 

Ooh dat is irritant Lientje! Kunnen ze dat niet even in het belmenu aangeven…of even ter controle de geboortedatum vragen…jeetje wat een klantonvriendelijkheid 

Kaassoufflee,  ik kon alle  gegevens  geven. Maar mijn man moest echt toestemming  geven  het gesprek te voeren.

Alcedo ,  fijne vakantie!

Ik heb  al een paar  dagen  behoorlijk hoofdpijn  in de ochtend.  Ook terug te lezen in mijn posts, man, wat een fouten. Sorry daarvoor.
Ik hoop niet dat het komt door het stoppen  met mijn bloeddruk verlager. Val nu eindelijk  af.
Maar hogere bloeddruk  geeft bij mij altijd  hoofdpijn, reageer daar erg gevoelig  op, denk door mijn herseninfarct.  Net gemeten en hij is idd hoog....
Momentopname,  dus nog maar een paar keer meten voor ik aan de bel trek.
Was net zo blij dat ik eindelijk begon af te vallen....

lientje69 schreef op 06-11-2023 om 22:10:

Kaassoufflee, ik kon alle gegevens geven. Maar mijn man moest echt toestemming geven het gesprek te voeren.

Alcedo , fijne vakantie!

Wat een belachelijke gang van zaken, in welk jaar leven we……ik snap je ergernis heel goed!

lientje69 schreef op 07-11-2023 om 08:55:

Ik heb al een paar dagen behoorlijk hoofdpijn in de ochtend. Ook terug te lezen in mijn posts, man, wat een fouten. Sorry daarvoor.
Ik hoop niet dat het komt door het stoppen met mijn bloeddruk verlager. Val nu eindelijk af.
Maar hogere bloeddruk geeft bij mij altijd hoofdpijn, reageer daar erg gevoelig op, denk door mijn herseninfarct. Net gemeten en hij is idd hoog....
Momentopname, dus nog maar een paar keer meten voor ik aan de bel trek.
Was net zo blij dat ik eindelijk begon af te vallen....

Ik zou hier toch mee uitkijken. Je gezondheid gaat toch voor afvallen, hoe fijn dat ook zou zijn. 

Bloeddruk is weer gezakt maar ik hou het goed in de gaten. Als het steeds weer gebeurt, neem ik contact  metde huisarts op. Want mijn gezondheid  is idd belangrijker dan afvallen. 

Ik had een drukke dag. Veel in de auto gezeten. Dochter weggebracht,  met moeder op stap. Isolatie bij moeder aangebracht. Eenmaal  thuis nog wandelend naar de sporthal voor mijn griepprik.  Zo toch nog mijn stappen  gehaald vandaag. 
Nu rustig op de bank. Nog een paar drukke dagen voor de boeg, vanaf vrijdag weer een paar rustigere dagen. Volgende  week  komt man weer thuis en dan kan die me wat werk uit handen nemen wat betreft rijden van dochter. Maar eigenlijk  hoop ik dat ze snel zelf  weer kan rijden. 

Dank je wel Lientje! Jij sterkte!

Dag een zit erop. Jammer dat het af en toe flink regent. Scheelt wel dat het zand op het strand daardoor niet in je gezicht waait

Het is heerlijk, maar wel even wennen hoor, alleen op vakantie. Is drie dagen weg vakantie eigenlijk?

Je bent al weg, Alcedo! Dat had ik even gemist. Tuurlijk is drie dagen weg ook vakantie. Ik hoop dat je het fijn hebt en even goed kunt ontspannen, veel plezier!

Ja toch Alcedo? Ik hoop in elk geval dat het voor jou ook als  een vakantie  voelt.

Alcedo ik hoop dat je geniet van je ,,korte,, vakantie.
Even niets moeten en hoeven is soms zo lekker.

Lientje ik hoop echt dat het binnenkort wat minder druk wordt voor je.

Ik heb zelf best veel pijn op het moment.
Ook weer rugblokkades gepland.

Layka.12 schreef op 08-11-2023 om 12:58:

Alcedo ik hoop dat je geniet van je ,,korte,, vakantie.
Even niets moeten en hoeven is soms zo lekker.

Lientje ik hoop echt dat het binnenkort wat minder druk wordt voor je.

Ik heb zelf best veel pijn op het moment.
Ook weer rugblokkades gepland.

Al snel Layka? Of heb je lange wachttijden?

Dochter kan weer ( korte stukken) autorijden!  
Ik hoef dus niet meer mee naar haar paard. Dat scheelt alweer wat voor me. Naar haar werk is waarschijnlijk  nog te ver en inspannend, maar er zit vooruitgang in.

Dat scheelt al weer Lientje. Fijn voor dochter maar ook voor jou!

Ik kan eind november. De wachttijden vallen mee als ik het vergelijk met het ziekenhuis. Dit is een kliniek speciaal voor rug, nek enz pijnbehandelingen. 
Ik kom er al jaren maar de laatste tijd merk ik dat het een stuk drukker is, dus langer wachten dan eerder.

Dat is nog even  volhouden dus Layka.  Is het nog te doen qua pijn? Heb je er altijd goed resultaat  van?

Ik moet zo naar mijn werk. Kort dagje . Hoop ik, want dat weet je nooit.  Dan een paar dagen vrij. De verdeling is niet lekker, wel dat ik meerdere dagen vrij heb, maar  de ene week veel en de andere week weinig uur is wat lastig.
Plus dat ik door mijn slechte  slapen  moeizaam op gang kom in de ochtend.  Ach, eenmaal bezig  gaat het meestal wel. Maar dat eerste uurtje uit mijn bed, wil ik weer zo graag  terug erin.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.