Gezondheid en welzijn
SuzyQFive
08-07-2021 om 21:32
Leven met pijn, kletsend het jaar door.
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.
Toevoeging verwijderd door moderator ivm in strijd met huisregels.
Moyrrie
01-11-2023 om 14:38
SuzyQFive schreef op 01-11-2023 om 12:55:
Ik had het in mijn hoofd gehaald dat ik echt even naar buiten moest, frisse lucht halen. Aangezien mijn auto nog bij mijn huis stond en mijn fiets hier bij mijn vriend toch maar op de fiets gestapt en naar mijn huis gefietst. Poeh, vreselijk benauwd zeg! En nergens mijn saturatiemeter te vinden (laatst nog gezien). Nu zit ik weer als een verlept vogeltje op de bank. Nog zeiknat geregend ook en mijn fiets hield er drie keer mee op te ondersteunen
Sterkte Suzy
Picunia
01-11-2023 om 15:51
Sterkte Suzy, die Corona is best pittig. Toch maar wat rustig aan doen.
Lientje, wat moet je weer veel van jezelf. Maar misschien kun je wel niet anders.
Ik heb vandaag de griepprik gehaald en nu voel ik me niet zo lekker. Beetje duizelig en hoofdpijn. Zou dat van de griepprik komen? Nooit eerder gehad.
Alcedo
01-11-2023 om 16:46
Sterkte Suzy en Picunia.
Ik krijg de griepprik over twee weken. Ik heb er eigenlijk nooit last van gelukkig. Ik had wel veel last van mijn arm van de Covid vaccinatie. Er zit nog een blauwe plek op mijn arm.
Ik heb het druk de komende dagen en dat vind ik niet fijn. Volgende week is mijn alleen-tripje en daar kijk ik wel naar uit. Hopelijk werkt het weer een beetje mee, dat is nog wat twijfelachtig helaas.
lientje69
01-11-2023 om 19:21
Tijd van het jaar, zit niet helemaal mee qua weer vrees ik Alcedo. Hoop voor je dat het het in elk geval droog blijft. Nog plannen om daar te doen?
lientje69
01-11-2023 om 19:27
Ik ben niet gaan zwemmen. Heb net nog wel 8 minuten gehoopd. Gaat steeds beter. Maar je voelt het wel in je benen zeg.
Ik zit wat series te kijken op dvd en er ligt een boek naast me op de bank. Heb geen puf verder nog wat te doen. Misschien neem ik de laptop wel mee morgen en ga ik in het ziekenhuis als ik wacht op dochter wat e-learnings proberen te maken. Boek neem ik sowieso mee. En als het weer meevalt wil ik wandelen, zit een mooi natuurgebied vlakbij. Alleen het zit pal aan de kust, op de hoogste verdieping kijk je zo uit over zee, dus de kans dat je daar niet wegwaait is klein denk ik. 
MrsMary
01-11-2023 om 23:20
Lientje: kan je niet met je laptop in een strandtent gaan zitten? Wij hebben dat een keer op Schiermonnikoog gedaan toen het stormde.
Ik vond het prachtig.
lientje69
02-11-2023 om 08:46
MrsMary schreef op 01-11-2023 om 23:20:
Lientje: kan je niet met je laptop in een strandtent gaan zitten? Wij hebben dat een keer op Schiermonnikoog gedaan toen het stormde.
Ik vond het prachtig.
Ik blijf straks in het ziekenhuis zitten. Vanaf 11 uur is het code oranje dus ik ga me niet onnodig verplaatsen dan. Dichtstbijzijnde strandtent is op 3 km schat ik.
Zit te wachten bij de tandarts. Loopt weer uit.
Nu al...
Alcedo
02-11-2023 om 09:43
lientje69 schreef op 02-11-2023 om 08:46:
[..]
Ik blijf straks in het ziekenhuis zitten. Vanaf 11 uur is het code oranje dus ik ga me niet onnodig verplaatsen dan. Dichtstbijzijnde strandtent is op 3 km schat ik.
Zit te wachten bij de tandarts. Loopt weer uit.
Nu al...
Je gaat toch niet serieus vier uur op dochter zitten wachten terwijl het code rood is? Ze werkt boventallig. Ze kan dus prima thuisblijven vandaag.
Denk eens aan jezelf.
Bovendien, die collega die met haar meereed heeft nu ander vervoer. Kan die dochter niet meenemen dan? Ook in het kader van de reciprociteit.
lientje69
02-11-2023 om 10:10
Alcedo schreef op 02-11-2023 om 09:43:
[..]
Je gaat toch niet serieus vier uur op dochter zitten wachten terwijl het code rood is? Ze werkt boventallig. Ze kan dus prima thuisblijven vandaag.
Denk eens aan jezelf.
Bovendien, die collega die met haar meereed heeft nu ander vervoer. Kan die dochter niet meenemen dan? Ook in het kader van de reciprociteit.
Die collega werkt vandaag niet. En ja, ik zit in het ziekenhuis. Koffie erbij, laptop voor mijn e- learnings en een boek mee. Vermaak me wel hoor.
Enze zijn heel blij dat ze er is ivm personeelsbezetting, dochter kan nu de MDO's doen.
SuzyQFive
02-11-2023 om 10:24
lientje69 schreef op 02-11-2023 om 10:10:
[..]
Die collega werkt vandaag niet. En ja, ik zit in het ziekenhuis. Koffie erbij, laptop voor mijn e- learnings en een boek mee. Vermaak me wel hoor.
Enze zijn heel blij dat ze er is ivm personeelsbezetting, dochter kan nu de MDO's doen.
Ik zie nergens

Trouwens?
Fleurette
02-11-2023 om 11:21
Goedemorgen allen, fijn dat er niets aan de hand is Alcedo, het blijft toch altijd spannend tot de uitslag.
Ook hier is het regenachtig. We zijn er blij mee want de watervoorraden waren al op en we (als dorp) kregen water uit een nabijgelegen stad. Alles wat nu valt is van harte welkom.
Sterkte voor iedereen waar het nu minder goed mee gaat 🍀.
lientje69
02-11-2023 om 13:31
SuzyQFive schreef op 02-11-2023 om 10:24:
[..]
Ik zie nergens
Trouwens?
Nee, is oranje vanaf 2 uur. Geel toen ik van huis vertrok.
Ik heb alvast 3 toetsen gehaald voor mijn vtv.🫠
MrsMary
02-11-2023 om 13:39
lientje69 schreef op 02-11-2023 om 13:31:
[..]
Nee, is oranje vanaf 2 uur. Geel toen ik van huis vertrok.
Ik heb alvast 3 toetsen gehaald voor mijn vtv.🫠
Dan heb je je tijd goed besteed! Goed zo!
lientje69
02-11-2023 om 15:46
En weer veilig thuis. Straks misschien nog wat huishouden doen, nu even met een boek en kopje thee op de bank. Weer viel me mee. Harde wind en regen ja, maar code oranje lichtelijk overdreven. Rij een klein autootje en die schudde niet van de wind dus zo erg was het allemaal niet.
Broodjebrie
02-11-2023 om 16:28
lientje69 schreef op 02-11-2023 om 15:46:
En weer veilig thuis. Straks misschien nog wat huishouden doen, nu even met een boek en kopje thee op de bank. Weer viel me mee. Harde wind en regen ja, maar code oranje lichtelijk overdreven. Rij een klein autootje en die schudde niet van de wind dus zo erg was het allemaal niet.
Spreek voor jezelf asjeblieft. Ik rij ook een klein autootje maar hier spookte het behoorlijk. Fijn dat het bij jou wel meeviel.