Gezondheid en welzijn
SuzyQFive
08-07-2021 om 21:32
Leven met pijn, kletsend het jaar door.
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.
Toevoeging verwijderd door moderator ivm in strijd met huisregels.
MrsMary
13-09-2023 om 11:41
Moyrrie: ik hoop dat je uiteindelijk toch nog wat hebt kunnen slapen!
Zo naar dat de kleinste dingen eigenlijk al teveel zijn. Sterkte!
lientje69
13-09-2023 om 12:29
Moyrrie schreef op 13-09-2023 om 00:28:
Ik heb pijn én de tinnitus gilt in mijn hoofd. Ik heb ontspanningsoefeningen geprobeerd, maar dat werkt nu niet. Gisteren had ik een sessie voor/tegen de tinnitus. En vandaag yoga, albert Heijn bezorging en ik moest koken. Nou, en dat was dus te veel en morgenochtend komt de cv monteur voor onderhoud...
Ik baal er zo van dat ik zo laag belastbaar ben en blijf.
Wat rot Moyrrie, snap dat je ervan baalt!
lientje69
13-09-2023 om 12:31
Hier ook de hele nacht niet geslapen. En op weg naar mijn werk schade gereden met mijn auto.
Kan wel janken vandaag. Nog ff doorzetten, half 4 naar huis gelukkig. Dan maar achter de schade aan, wat bedrijven bellen.
MrsMary
13-09-2023 om 12:40
lientje69 schreef op 13-09-2023 om 12:31:
Hier ook de hele nacht niet geslapen. En op weg naar mijn werk schade gereden met mijn auto.
![]()
Kan wel janken vandaag. Nog ff doorzetten, half 4 naar huis gelukkig. Dan maar achter de schade aan, wat bedrijven bellen.
Ach Lientje, wat een pech! Ik hoop dat de schade meevalt. Knuffel!
Layka.12
13-09-2023 om 12:51
Moyrrie wat rot voor je, gaat het nu een beetje beter? Veel sterkte.
Lientje dit klinkt echt waardeloos om het maar zo te noemen.
Niet slapen, schade rijden en werken, wat een pechdag en nacht.
Ik hoop dat de schade meevalt en dat je vannacht beter slaapt.
Sterkte hoor.
Moyrrie
13-09-2023 om 15:14
dank jullie. Doet me goed. Ik heb beroerd geslapen, voelde me alleen, maar ben na een middagdutje wel wat opgeknapt. Ik zie het weer wat positiever in.
Lientje, balen. Dat soort ongeluk komt nooit alleen. Hopelijk valt de schade mee.
lientje69
13-09-2023 om 15:55
De hele dag ging echt van alles fout. Liet dingen uit mijn handen vallen, liep tegen dingen aan , noem het op en het ging mis. Wat een k##t dag
De schade valt gelukkig op zich mee, rechter buitenspiegel. Meer niet
Ik ga morgen maar een paar sloperijen bellen, misschien kan ik het er zelf nog wel opzetten ook met een beetje mazzel.
Maar echt, hoe dom kan ik zijn
Genoeg excuses, niet geslapen, stikdonker in de polder, het regende als een malle en die kliko stond half op de weg. Maar ik had hem moeten zien. 
Kortom, zwaar uit mijn doen en een huilbui nu.
Picunia
13-09-2023 om 16:05
Lientje, mijn ervaring is dat na een nacht slecht slapen er van alles mis gaat. Je bent, nou ja ik ben, toch minder gefocust. Naar, hoor! Gelukkig valt de schade mee.
Moyrrie, ik hoop dat er meer positieve vibes komen en het beter met je gaat.
lientje69
14-09-2023 om 12:37
Gelukkig vandaag een betere dag. Lekker aan het opruimen en schoonmaken in huis.
Poging gewaagd Nederland in beweging mee te doen, ik kwam tot de helft. Toen zei mijn lichaam, nou, stop maar weer even. Voelt soms erg lullig, zie je al die oudjes hopsen en springen zonder problemen en ik red én het tempo niet en niet eens de hele aflevering.
MrsMary
14-09-2023 om 12:45
Lientje: voor mij een hele geruststelling dat het jou ook niet lukt om Nederland in beweging mee te doen. Toevallig heb ik dat deze week ook geprobeerd en ik moest ook afhaken. Terwijl het er best makkelijk uitziet. Gedeelde smart is halve smart..
Moyrrie
14-09-2023 om 13:02
Mij lukt het ook niet om mee te doen met Nederland in beweging...het voelt alsof ik dat makkelijk moet kunnen.
lientje69
14-09-2023 om 13:08
Nou herkenbaar dus Moyrrie en MrsMary.
Ik dacht ook, moet makkelijk lukken Gezien de hoeveelheid uren die ik werk, de dingen die ik er nog naast doe. Nou. Dat was even een afknapper zeg
Bedenk me nu dat het zwembad weer open is. Misschien moet ik me daar maar weer eens naar toe schoppen, het is inmiddels na 7 weken niet zwemmen triest gesteld met mijn conditie
lientje69
14-09-2023 om 15:02
Wezen zwemmen, dat ging gelukkig wel goed. Nu voel ik me wel wat uitgeput. Maar was al om 6 uur op, heb best veel in huis gedaan, dus logisch. Tijd voor een kopje thee en een uurtje rust.
Picunia
15-09-2023 om 12:05
Hopelijk heb je van je uurtje rust genoten, Lientje.
Ik heb een slechte nacht gehad. Steeds erge kramp, dus in allerlei posities gaan liggen om kramp te voorkomen of weg te krijgen. Was de kramp weg, dan lag ik in zo’n positie dat ik niet kon slapen, op mijn rug bijvoorbeeld. Dan ga ik, als ik slaap, snurken, dus kreeg ik een duw van mijn man. Weer wakker. Ondertussen was mijn zoon onderweg vanuit Italië, dus eenmaal wakker ging ik zorgen maken. Nou ja, het was een drukke, onrustige nacht. Nu ben ik brak.
Layka.12
15-09-2023 om 12:14
Picunia wat vervelend zo.n slechte nacht, word je inderdaad erg brak van.
Is de kramp nu weer weg.
Ik moest wel grinniken toen ik jullie berichten las over Nederland in beweging.
Ik beloof jullie dat ik het ook ga proberen en ik calculeer alvast in dat ik niet ver kom.
Het wordt een zonnig weekend, Lientje ik weet niet of je werken moet maar voor ieder al pak je maar een uurtje zo'n mee.