Gezondheid en welzijn
SuzyQFive
08-07-2021 om 21:32
Leven met pijn, kletsend het jaar door.
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.
Toevoeging verwijderd door moderator ivm in strijd met huisregels.
lientje69
21-07-2023 om 23:02
Graag gedaan broodjebrie. Beetje laat, maar toch leuk een kaartje te krijgen
lientje69
23-07-2023 om 18:14
Rustig hier.
Ik heb het best wel druk . Moet deze en volgende maand heel veel werken. Heb de zorg voor paard erbij, want dochter is op vakantie vanaf morgen.
Op het werk loopt het niet soepel, de taken moeten opgepakt worden door de achtergebleven collega's, maar ik merk dat er blijkbaar veel gedacht wordt, dat doe de volgende dienst wel. Waardoor je dus uiteindelijk tegen problemen aanloopt. Die probeer ik te tackelen, maar dat betekent extra taken weer voor mij. De boel in de soep laten lopen ben ik het type dan weer niet voor.
Maar ik ben behoorlijk moe steeds. Gelukkig blijft de pijn tot nu toe behapbaar, daar ben ik wel blij om. Hopelijk blijft dat zo.
Broodjebrie
23-07-2023 om 19:15
kan niemand anders paard van dochter overnemen lientje? Een vriendin?
lientje69
23-07-2023 om 19:55
Broodjebrie schreef op 23-07-2023 om 19:15:
kan niemand anders paard van dochter overnemen lientje? Een vriendin?
Nee, zowel de vriendin die het normaal doet als haar vriend zijn op vakantie. Met dochter
Maar de stal waar ze nu staat is gelukkig niet veel werk hoor. Wordt veel gedaan. Is een 4 sterrenstal . Het is alleen het trainen van het paard en de tijd heen en weer rijden.
Broodjebrie
23-07-2023 om 20:25
lientje69 schreef op 23-07-2023 om 19:55:
[..]
Nee, zowel de vriendin die het normaal doet als haar vriend zijn op vakantie. Met dochter
![]()
Maar de stal waar ze nu staat is gelukkig niet veel werk hoor. Wordt veel gedaan. Is een 4 sterrenstal . Het is alleen het trainen van het paard en de tijd heen en weer rijden.
Ah dat scheelt dan.
lientje69
24-07-2023 om 10:03
Één dagje vrij vandaag. Man, wat ben ik moe. Vandaag naar de acupuncturist. Voor mijn gewicht maar hopelijk heeft hij meer mogelijkheden. Komende 3 dagen weer werken, dagdiensten. Zal nog niet meevallen. Huis is inmiddels een bende, maar heb niet echt de energie er wat aan te doen. Me staande houden heeft prioriteit de komende weken. Leuk hoor, die vakanties voor collega's maar ik kom denk ik dik in de overuren weer nu.
Zo.
Mopper en klaagmodus weer even uit.
Op een of andere manier heb ik gelukkig niet mega veel pijn ( nog ) Dat is dan weer een geluk bij een ongeluk.
Alcedo
24-07-2023 om 10:47
Feest was erg leuk, nu wel veel pijn en erg moe. Ik had vanochtend nog een afspraak maar ik kan straks gelukkig naar bed. Man slaapt vannacht niet thuis vanwege een opdracht verder weg, dus ik denk dat ik vanavond maar lekker in bed ga lezen om een beetje bij te komen.
Van dit soort dingen heb ik meestal wel een week of twee last, maar dat wist ik van te voren.
Layka.12
24-07-2023 om 13:04
Alcedo, wat fijn dat je feest leuk was. Logisch dat je lijf een terugslag heeft.
Ik herken het. Neem je rust als het kan.
Lientje, succes met het doorkomen vd werkdagen.
lientje69
24-07-2023 om 15:55
Dank je Layka. Zojuist voor het eerst naar een acupuncturist geweest. Nu helemaal moe. Maar dat schijnt normaal te zijn. Duimen voor resultaat.
MrsMary
24-07-2023 om 16:24
lientje69 schreef op 24-07-2023 om 15:55:
Dank je Layka. Zojuist voor het eerst naar een acupuncturist geweest. Nu helemaal moe. Maar dat schijnt normaal te zijn. Duimen voor resultaat.
Waar ging je specifiek voor? Ik heb ooit bij mijn moeder heel goed resultaat gezien bij een gezichtsverlamming. Was nogal sceptisch maar het hielp!