Gezondheid en welzijn
SuzyQFive
08-07-2021 om 21:32
Leven met pijn, kletsend het jaar door.
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.
Toevoeging verwijderd door moderator ivm in strijd met huisregels.
Broodjebrie
10-07-2023 om 20:01
is je kussen niet goed meer lientje? Of komt het door alle spanningen, dat het op je nek slaat?
Ik ben weer begonnen met zwemmen. Heb een abonnement genomen dus het is nu een stok achter de deur.
Ook heb ik besloten om therapie te gaan volgen om het verleden met mijn verleden af te kunne sluiten. Nu ik ben verhuisd merk ik dat het me nog steeds bezighoud. Er is wel een wachtlijst, maar het is toch wel handig om alvast ingeschreven te staan.
lientje69
10-07-2023 om 20:06
Broodjebrie schreef op 10-07-2023 om 20:01:
is je kussen niet goed meer lientje? Of komt het door alle spanningen, dat het op je nek slaat?
Ik ben weer begonnen met zwemmen. Heb een abonnement genomen dus het is nu een stok achter de deur.
Ook heb ik besloten om therapie te gaan volgen om het verleden met mijn verleden af te kunne sluiten. Nu ik ben verhuisd merk ik dat het me nog steeds bezighoud. Er is wel een wachtlijst, maar het is toch wel handig om alvast ingeschreven te staan.
Ik heb geen idee waardoor het komt. Volgens man zit ik teveel op mijn mobiel. Zou best kunnen.
MrsMary
10-07-2023 om 21:55
Het lijken me allebei goede en verstandige keuzes. Ik hoop dat het een beetje opschiet met de wachtlijst, het is tegenwoordig niet makkelijk om hulp te krijgen.
Broodjebrie
10-07-2023 om 22:00
lientje69 schreef op 10-07-2023 om 20:06:
[..]
Ik heb geen idee waardoor het komt. Volgens man zit ik teveel op mijn mobiel. Zou best kunnen.
Aah dat zou goed kunnen.
@MrsMary dat hoop ik ook.
Alcedo
11-07-2023 om 08:12
Wat goed!
Tweede is wel een heftig besluit
Weet je hoe lang de wachtlijst is ongeveer?
TanSwallow86
11-07-2023 om 11:07
net terug van de huisarts.
Voor mijn kaak krijg ik fysiotherapie specifiek gericht op aangezichtspijn en voor de keel wat steeds op slot schiet qua eten doorslikken krijg ik een onderzoek.
lientje69
11-07-2023 om 11:18
Op verzoek van dochter erbij gebleven met de advocaat. Huis leegruimen is verplaatst naar morgen daardoor.
Was best even lastig voor dochter alles. Maar we hebben nu wel een duidelijk beeld van de tijdslijn en de acties. Kan wel ruim een jaar duren tot de rechtszaak....
lientje69
11-07-2023 om 15:02
Broodjebrie, verstandig dat je je alvast op de wachtlijst laat zetten. Sterkte alvast. 
TanSwallow86
11-07-2023 om 18:55
ben zo moe de laatste tijd. Alles vreet zo veel energie. Heb het idee dat ik maar half functioneer.
Hoe lang duurt die rouw periode nog.
Wat ik wel weet, als ik die onderzoek krijg voor mijn keel. Spuit mij maar plat, wil niet zien of horen wat ze aan het doen zijn
Broodjebrie
11-07-2023 om 18:58
lientje69 schreef op 11-07-2023 om 15:02:
Broodjebrie, verstandig dat je je alvast op de wachtlijst laat zetten. Sterkte alvast.
Dank je wel.
Alcedo
12-07-2023 om 08:09
lientje69 schreef op 11-07-2023 om 11:18:
Op verzoek van dochter erbij gebleven met de advocaat. Huis leegruimen is verplaatst naar morgen daardoor.
Was best even lastig voor dochter alles. Maar we hebben nu wel een duidelijk beeld van de tijdslijn en de acties. Kan wel ruim een jaar duren tot de rechtszaak....
Dochter pakt het goed aan. Ik snap wel dat ze het fijn vindt dat jullie erbij zijn gebleven.
Succes vandaag!
lientje69
12-07-2023 om 08:29
We zijn druk aan het inladen nu. Half uurtje bezig ende bus en aanhanger zijn al half vol. Het regent nu wel, grr. Dat was niet voorspeld
lientje69
12-07-2023 om 10:25
Nou dat was dan weer een hoop paniek op niks af. Overdrijven is ook een vak. Zit al weer thuis aan de koffie. Mannen...
Kunnen zoveel stress hebben voor niks...