Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.

Mannen! Inderdaad!
Geniet maar van je koffie Lientje.
Jij hebt dochter bijgestaan en vanmorgen geholpen.
Moet je nog werken of is dit een vrije dag?

Layka.12 schreef op 12-07-2023 om 13:04:

Mannen! Inderdaad!
Geniet maar van je koffie Lientje.
Jij hebt dochter bijgestaan en vanmorgen geholpen.
Moet je nog werken of is dit een vrije dag?

Vandaag vrij idd Layka

Morgen weer werken. Dit is een rustige  week. Volgende week starten de vakanties en dan moet ik veel werken  ( meerdere weken  van 5 dagen..) Dus ik doe deze week  iets rustiger aan dan normaal.  Heb net nieuwe bibliotheek boeken  gehaald en een klein stukje geschilderd  in de slaapkamer.  Dat laatste was niet echt een succes, dus ben ermee gestopt.  Lezen nu dus.

TanSwallow86

TanSwallow86

12-07-2023 om 16:58

IMG-20230712-163447-072.jpg

mijn diner vanavond
had geen fut om eten te maken, heb een lekkerbekje met gebakken aardappel schijfjes gehaald 

Lekker Harley! Zou ik ook wel zin in hebben.

Mooi dat het meeviel Lientje!

En? Was het lekker  Harley?

Ik heb wat uitgeslapen  en ga straks  alvast  het avondeten  klaarmaken.  Dochter en ik hebben beide  avonddienst,  dus dan kunnen we elk een portie mee. Man hoeft dan alleen  op te warmen.
Het belooft door omstandigheden  al een intensieve  dienst  te worden dus ik zet me alvast schrap. Gaat goedkomen  hoor, is ook wel weer een uitdaging.

TanSwallow86

TanSwallow86

13-07-2023 om 17:51

26 juli om half 10 heb ik dagopname in ziekenhuis. Ik krijg een slokdarm, maag, 12 vingerige darm onderzoek. Krijg ook sedatie Midazolam. Mijn oudste zus gaat mee, want mag niet alleen komen en alleen weg.
Reden van onderzoek is, ik heb zo'n maand of 3 dat ik eten en of drinken niet compleet kan doorslikken. Dit zorgt voor een blokkade in keel, die ik alleen weg krijg door mijn vinger in mijn keel te stoppen en het zo uit spuug. Het zorgt voor veel pijn.
Afgelopen dinsdag bij huisarts geweest en zij vond onderzoek nodig

Gelukkig, Harley. Goed dat de arts heeft doorgepakt. En ook nog best snel.

Lientje, succes met je uitdagende dienst!

Ik ben weer thuis. Fantastische vakantie gehad. Heerlijk gefietst, langs prachtige fietspaden, mooie dingen bekeken en ontzettend aardige mensen ontmoet. Prachtige omgeving en geen toerist gezien. We waren in het Ertsgebergte (Tsjechië). Maar 8 uur rijden van mijn woonplaats, dus goed te doen. Ik ga zeker nog eens.

Wat naar, Harley. Ik heb dat onderzoek ook ooit gehad, zonder sedatie had ik dat niet gedaan. Je krijgt er in ieder geval niets van mee. Ik hoop voor je dat het iets is wat goed te verhelpen is.

Picunia: wij zijn daar ook geweest, het is er nog zo rustig. Ook een dag naar Karlovy Vary geweest. En ook wij dachten er nog eens naartoe te gaan maar dat is er niet meer van gekomen.

Sterkte Harley, fijn dat het snel kan.

Picunia,  dat klinkt als een hele fijne vakantie

Sterkte Harley! Wel goed dat het onderzocht wordt en zo snel.

Picunia wat fijn dat je een heerlijke vakantie hebt gehad, klinkt ook wel erg goed!!

Mijn dienst was druk , met de nodige onverwachte  verrassingen ,maar heb verder wel lekker gewerkt. Zat weer blij lachend in de auto naar huis ( liet leuke momenten van de avond door mijn gedachten  gaan )
Nog steeds blij met mijn keuze voor dit werk!
Je weet gewoon  nooit wat je te wachten staat met dit werk, het is bepaald  niet saai.

Fijn dat je een goede vakantie hebt gehad Picunia!

Ben al 2 dagen man asn het helpen  sjouwen en hfb me toch een spierpijn. Ook de " gewone " infarctpijn ( rechterarm en rechterbeen komen nu opzetten. Ik hang nu dus maar wat op de bank.   Beetje rustig aandoen, volgende week  wordt een erg drukke week op het werk ivm de vakantie  van  collega's.  Morgen zijn ook alle kinderen met aanhang  weer eens hier , vind ik wel weer fijn. Alleen  jammer dat pleegkind zich de laatste tijd aan alles onttrekt. Eet niet meer mee in de avond  ( is op zich niet erg, hij moet ooit op eigen benen gaan staan) , maar zie hem verder dan ook erg weinig  ondanks dat hij achter ons woont. En dat is best jammer. Zou hem er morgen ook graag even een uurtje bij willen  hebben voor een kopje koffie en een taartje, wel zo gezellig. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.