Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.

Ik heb net weer een rondje gefietst. Was bijna twee weken geleden dus dat kon ik wel merken. Ik heb nog steeds wat napijn van vorig weekend (13 dagen geleden dus) dus dat was in elk geval een goed leermomentje, zullen we maar zeggen.

Vanmiddag naar de fysiotherapeut en de winkel, maar verder geen plannen. Wel een druk weekend voor de boeg met twee visites. 

Dat  is  een  lange  napijn dan Alcedo!

Layka, mijn man is sowieso  slecht bij te houden.  Vervelende is ,dat hij dat wel verwacht..Hij heeft nu alweer  2 vrije dagen van mij volgepland.
Vroeg : moet je veel werken volgende week? Ik zei nee, alleen donderdag.  Oh dan kan je dinsdag  en woensdag  mooi helpen het appartement  leeghalen. ( huis schoonvader  is verkocht  )
Ik snap het wel , des te sneller het leeg is des te liever. En het zal ook wel gaan , maar niet in zijn ( hoge ) tempo. Dus daar zullen  nog wel wat woorden over vallen vrees ik.

Dit weekend  moet ik werken, dn nu ga ik naar mijn  moeder  om boodschappen  met haar te doen. Fijne dag allemaal!

Harley, sterkte weer.

Alcedo, inderdaad lange napijn zeg! Lastig he dat je het altijd op die manier moet ondervinden?

Lientje ik begrijp dat dat heel vervelend is.
Hij vaart dus zijn eigen koers en trekt jou er in mee of je lichamelijk kunt of niet.
Logisch dat daar nog wel woorden over vallen.
Het lijkt me dat je je daar dan ook onbegrepen in voelt.
Sterkte er mee

@Lientje, echt beter je grenzen aangeven. Er zijn meer mensen die kunnen helpen en anders gaat het maar wat langzamer. Jij moet om jouw gezondheid denken.

Er is verder niemand  die  kan helpen Alcedo. Zwager en kinderen zijn werken. Blijft  over schoonzus, man en ik dan dus.

Maar ik ga niet in het tempo dat man wil hoor. Pas me wel aan naar wat ik kan op dat moment.  Als dat niet goed genoeg  is heeft hij pech.

TanSwallow86

TanSwallow86

07-07-2023 om 18:23

dinsdagochtend heb ik een afspraak bij huisarts voor mijn nog steeds pijnlijke linkerkaak en neem ook meteen de migraine klachten mee.
Afspraak is om half 10

lientje69 schreef op 07-07-2023 om 18:02:

Er is verder niemand die kan helpen Alcedo. Zwager en kinderen zijn werken. Blijft over schoonzus, man en ik dan dus.

Maar ik ga niet in het tempo dat man wil hoor. Pas me wel aan naar wat ik kan op dat moment. Als dat niet goed genoeg is heeft hij pech.

Dochter(s)?

Alcedo schreef op 07-07-2023 om 19:20:

[..]

Dochter(s)?

Oudste werkt ook. Jongste heeft een van de twee dagen vrij maar heeft een belangrijke  afspraak  ( advocaat )

Ach, het gaat wel goed komen hoor. Man moet alleen niet te snel willen.

Slecht geslapen  afgelopen  nacht. En morgen voorzie ik weer een pittige  dag op het werk. Hoop dus maar dat ik komende  nacht in elk geval goed slaap. 
 Wat is het opeens  extreem  warm hè. Hier 32 graden. Dat is best wel hoog voor deze regio. Morgen een paar graden kouder zeggen ze. En vanaf maandag weer redelijk  normaal.

Hier is het ook erg heet. Ik heb altijd van warmte gehouden maar de laatste jaren kan ik er niet meer tegen. Gelukkig hebben we op onze slaapkamer en in de woonkamer airco. En dan elke keer die klap van de warmte als je een andere ruimte inloopt.

Ik heb slecht geslapen door de hitte. Gisteravond vrienden op visite gehad, spelletjesavond gehouden. Dat was erg gezellig. Wel vermoeiend, maar vandaag hebben we gelukkig niks op de planning. Ons bezoek van vanochtend had zich vrijdag afgemeld.

Komende week gelukkig een rustige week voor de boeg.

Gisteren  gewerkt,  en daarna uit eten geweest zodat ik niet hoefde te koken. Werkdag was afwisselend  druk en dan weer héél  rustig, maar geestelijk  best zwaar door omstandigheden.  Gisteravond  dus lekker genoten en aansluitend  slecht geslapen ,  heb de laatste tijd  veel last van mijn nek in de nacht. 

Vandaag  een rommelige in huis, wat wassen  gedraaid  en paar boodschappen  gedaan.  Lasagne staat in de oven, straks  nog even stofzuigen . Morgen komt de advocaat  van dochter langs bij haar, en dan wil ik het huis een klein beetje netjes hebben. 
Man, schoonzus  en ik gaan morgen het appartement  van schoonvader  leeghalen ( laatste meubels, lampen en aantal dozen) , eind deze maand is de oplevering.  Dus vandaag maar niet terug gedaan, ga mijn spieren morgen  nog druk nodig hebben 

Lientje: lijkt me voor dochter wel fijn dat advocaat haar thuis bezoekt.
Haalt toch weer wat spanning weg lijkt me.
Heb je er ook emotionele problemen mee dat appartement leeg moet?

Succes morgen Lientje!

MrsMary schreef op 10-07-2023 om 18:38:

Lientje: lijkt me voor dochter wel fijn dat advocaat haar thuis bezoekt.
Haalt toch weer wat spanning weg lijkt me.
Heb je er ook emotionele problemen mee dat appartement leeg moet?

Nee hoor , helemaal niet. Ik heb er echt niks mee. Schoonzus vindt het wel moeilijk. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.