Gezondheid en welzijn
SuzyQFive
08-07-2021 om 21:32
Leven met pijn, kletsend het jaar door.
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.
Toevoeging verwijderd door moderator ivm in strijd met huisregels.
Picunia
28-06-2023 om 10:56
Lientje, ik heb persoonlijk geen ervaring met ZZP-schap, maar ik kan me de spanning wel voorstellen. Gelukkig heb jij ook nog een inkomen, dat scheelt toch iets.
Picunia
28-06-2023 om 10:59
Gisteren na een nachtje Duitsland teruggekeerd naar schoonmoeder. Het ging best goed met haar en zij kan zichzelf, met moeite, redden. Wij vertrekken vandaag weer naar huis. Dit weekend hopen we nog een dag of 10-12 op vakantie te gaan. We denken aan Frankrijk.
Alcedo
28-06-2023 om 17:55
Picunia schreef op 28-06-2023 om 10:59:
Gisteren na een nachtje Duitsland teruggekeerd naar schoonmoeder. Het ging best goed met haar en zij kan zichzelf, met moeite, redden. Wij vertrekken vandaag weer naar huis. Dit weekend hopen we nog een dag of 10-12 op vakantie te gaan. We denken aan Frankrijk.
Fijn dat het goed is gegaan met je schoonmoeder. En leuk vooruitzicht, op vakantie!
lientje69
28-06-2023 om 18:29
Lekker nog een extra vakantie Picunia! Kunnen jullie wel zo lang achter elkaar weg vanwege schoonmoeder?
Alcedo, dat klinkt weer heel naar , zo lang wachten. En dan maar hopen dat er iets aan te doen is.
lientje69
28-06-2023 om 18:33
Vandaag gewerkt, morgen ook werken. Heb vanmiddag nog een uurtje in de tuin gewerkt , eten gemaakt voor mij alleen en zit nu op de bank. Zo nog wat lezen en serie kijken en dan op tijd mijn bed in. Verder weinig nieuws te melden hier. Fysiek gaat het wat minder met me, ik probeer zo veel mogelijk te doen en in beweging te blijven en dat lukt dan gelukkig weer vrij aardig.
Vind het geen probleem alleen thuis te zijn, kan mooi mijn eigen gang gaan in het tempo dat me aanstaat.
TanSwallow86
28-06-2023 om 19:34
heb pijn in mijn linker kaak. Bij mijn oor. Ik at een dropje en ineens ik hoorde een knap, gescheur geen idee.
Ik kijk het nog even aan, anders tripje huisarts.
TanSwallow86
29-06-2023 om 17:29
ben aan de ene kant erg blij dat het wat koeler is, maar aan de andere kant, veel last van mijn hoofd. Veel migraines. Komt geen end aan. Net maar weer een ibuprofen liquid caps 400 mg genomen. En sluit weer af
lientje69
29-06-2023 om 17:32
HarleyQuin schreef op 29-06-2023 om 17:29:
ben aan de ene kant erg blij dat het wat koeler is, maar aan de andere kant, veel last van mijn hoofd. Veel migraines. Komt geen end aan. Net maar weer een ibuprofen liquid caps 400 mg genomen. En sluit weer af
Kan dat ook met je kaak te maken hebben?
lientje69
29-06-2023 om 17:33
Erg drukke dag op het werk. Tekort personeel, grote zorgvraag en veel kleine calamiteiten. Dag was snel om zo!
Alcedo
29-06-2023 om 19:31
Ik had eigenlijk wel een ontspannen dag. Morgen heb ik ook weer het rijk alleen, moet alleen 's middags naar de fysiotherapeut. Ik moet echt morgen de zorgverzekeraar bellen, dat schuif ik al een week voor me uit.
lientje69
29-06-2023 om 20:05
Alcedo schreef op 29-06-2023 om 19:31:
Vanavond lekker rusten dus @Lientje?
Heb nog een half uurtje in de tuin gewerkt
En zit nu idd al lekker in pyjama op de bank. Was wel een dag waarin ik veel energie kreeg van mijn werk, leuk wel weer. Zingend in de auto!
lientje69
29-06-2023 om 20:06
Alcedo schreef op 29-06-2023 om 19:31:
Ik had eigenlijk wel een ontspannen dag. Morgen heb ik ook weer het rijk alleen, moet alleen 's middags naar de fysiotherapeut. Ik moet echt morgen de zorgverzekeraar bellen, dat schuif ik al een week voor me uit.
Is soms best lekker alleen zijn. Belafspraak in je agenda zetten? Zodat je het niet vergeet?
Picunia
29-06-2023 om 23:01
Vandaag een rustig dagje. Beetje de vakantie voorbereiden. Kleding wassen, boodschappen doen en ‘s avonds bij onze oudste zoon gegeten, lekker en gezellig. Morgen komt jongste zoon eten, zaterdag nog twee afspraken en dan gaan we daarna weg.