Gezondheid en welzijn
SuzyQFive
08-07-2021 om 21:32
Leven met pijn, kletsend het jaar door.
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.
Toevoeging verwijderd door moderator ivm in strijd met huisregels.
Alcedo
21-06-2023 om 07:52
Ik heb vanochtend gefietst, ondanks de pijn. Ik denk te merken dat mijn conditie iets verbeterd 
Verder geen plannen vandaag, lekker rustig.
lientje69
21-06-2023 om 09:12
Alcedo schreef op 21-06-2023 om 07:52:
Rustig aan doen dan vandaag Lientje.
Hopelijk helpt dit dan Picunia.
Is idd mijn planning. Heb om te beginnen al uitgeslapen. Eerste was draait. Zo eerst maar eens koffie. En het schaduwdoek weer ophangen voor mijn raam. Had ik eraf gehaald vanwege het slechte weer gisteravond
lientje69
21-06-2023 om 09:14
Alcedo schreef op 21-06-2023 om 07:52:
Ik heb vanochtend gefietst, ondanks de pijn. Ik denk te merken dat mijn conditie iets verbeterd
Verder geen plannen vandaag, lekker rustig.
Wat fijndat je conditie verbetert Alcedo! En stoer dat je zo volhoudt! Ik heef zelf snel op. Begin altijd enthousiast, maar na een paar manden heb ik allemaal smoesjes, druk op het werk, moe, pijn. Wat dat aangaat ben ik geen doorzetter
Alcedo
22-06-2023 om 08:06
lientje69 schreef op 21-06-2023 om 09:14:
[..]
Wat fijndat je conditie verbetert Alcedo! En stoer dat je zo volhoudt! Ik heef zelf snel op. Begin altijd enthousiast, maar na een paar manden heb ik allemaal smoesjes, druk op het werk, moe, pijn. Wat dat aangaat ben ik geen doorzetter
![]()
Ach, het is nu mooi weer, dan gaat het wel. Als het slecht weer is, zal ik of weer naar de sportschool moeten, of het komt er dan dus niet van.
lientje69
22-06-2023 om 19:51
Zware dag gehad vandaag. Geestelijk voornamelijk. Maar dat voel ik lichamelijk behoorlijk. Deze dag gaat nog meer gevolgen krijgen ( dochter heeft aangifte gedaan voor iets) en daar zie ik best tegenop.
Alcedo
23-06-2023 om 10:46
Vanochtend (eindelijk) bij mijn oma geweest. Ik vind dat ze echt achteruit gaat, maar ik krijg er lastig hoogte van. Ik word ook niet echt op de hoogte gehouden dus heb weinig informatie.
Vanmiddag nog naar de fysiotherapeut. Morgen een drukke dag, dus ik probeer het vandaag rustig aan te doen 
MrsMary
23-06-2023 om 10:54
Alcedo schreef op 23-06-2023 om 10:46:
Vanochtend (eindelijk) bij mijn oma geweest. Ik vind dat ze echt achteruit gaat, maar ik krijg er lastig hoogte van. Ik word ook niet echt op de hoogte gehouden dus heb weinig informatie.
Vanmiddag nog naar de fysiotherapeut. Morgen een drukke dag, dus ik probeer het vandaag rustig aan te doen
Misschien toch wat vaker een kort bezoekje brengen. Moeilijk als je een dierbare zo achteruit ziet gaan.
Alcedo
23-06-2023 om 20:09
MrsMary schreef op 23-06-2023 om 10:54:
[..]
Misschien toch wat vaker een kort bezoekje brengen. Moeilijk als je een dierbare zo achteruit ziet gaan.
Ja, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Mijn oma krijgt veel bezoek en heeft dus niet altijd tijd en ik heb het zelf ook vrij druk.
lientje69
23-06-2023 om 21:41
Hier vandaag weinig gedaan. Veel pijn, waarschijnlijk een gevolg van stress gisteren en er schijnt mist op komst te zijn. Hang op de bank, af en toe wat lezen. Kan niet echt mijn draai vinden en voel me ook vreselijk moe. Lig wel zo'n 10 uur in bed, maar ben erg veel wakker. Val wel binnen 10 minuten in slaap weer maar toch.
Komende week vanaf morgen veel werken, en dat valt niet mee op onze afdeling.
Alcedo, ging het bij de fysio?
MrsMary en broodjebrie: dank jullie wel!
Alcedo
24-06-2023 om 20:31
Vandaag een megadrukke dag achter de rug. Wel gezellig, maar veel pijn nu en ook nog migraine. Man is vanavond nog weg dus ik hou me maar rustig. Morgen ook geen plannen gelukkig.
@Lientje, de fysio maakt mijn spieren echt goed los, weet ook precies wat hij moet doen na al die jaren. Ik ga dat wel missen straks.
lientje69
25-06-2023 om 00:08
Kan je bijvoorbeeld als verjaardag/ sintcadeau ( ik noem maar wat geks ) niet een of twee fysio behandelingen vragen Alcedo? Ik wil er ook wel 1 of 2 sponsoren voor je !
Dan kan je toch nog af en toe heen.