Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.

Broodjebrie schreef op 15-06-2023 om 10:49:

gelukkig dat het deze week nog rustig is lientje. Profiteer er maar van

Doe ik zeker! Er stond alweer een dienst open maar heb er niet op gereageerd.  Bij ziek of zeer geen probleem  , maar dit is volgens  mij  voor een feestje ofzo. Daar begin ik niet meer aan, dat heb ik inmiddels  afgeleerd.

lientje69 schreef op 15-06-2023 om 10:57:

[..]

Doe ik zeker! Er stond alweer een dienst open maar heb er niet op gereageerd. Bij ziek of zeer geen probleem , maar dit is volgens mij voor een feestje ofzo. Daar begin ik niet meer aan, dat heb ik inmiddels afgeleerd.

Gelijk heb je.

Gelijk heb je, Lientje. Geniet maar van de rustige week.

Ik zit in de trein naar huis. Man neemt afscheid van werk en zoon verjaart. Morgen gaat schoonzus naar haar moeder.
Ik heb geen idee hoe het komt, maar verga van de rugpijn.

Gaat man met pensioen  Picunia? Of andere baan?
Gefeliciteerd  met zoon!

Misschien  heb je je rug overbelast  met schoonmoeder?

Ik ben weer terug van de dierenarts  met kat. Was onschuldig  iets gelukkig. Strijkwas is klaar, eerste was hangt buiten en tweede draait. Ik ga eerst weer even een uurtje zitten  . Straks nog wat scheuren dichten in de badkamer,  maar dochter heeft gedoucht dus alles is vochtig. Even wachten dus, anders hecht het niet.
Verder wil ik nog was opruimen boven straks. En moet nog verzinnen wat te eten vanavond  . Ben weer alleen thuis . Misschien  doe ik wel soep met brood of zo. Heb ook een fruitsalade  gemaakt. Lekker  makkelijk  met dit weer.

TanSwallow86

TanSwallow86

15-06-2023 om 16:26

lientje je hebt pb

Picunia schreef op 15-06-2023 om 14:19:

Gelijk heb je, Lientje. Geniet maar van de rustige week.

Ik zit in de trein naar huis. Man neemt afscheid van werk en zoon verjaart. Morgen gaat schoonzus naar haar moeder.
Ik heb geen idee hoe het komt, maar verga van de rugpijn.

Toch tijd om naar de arts te gaan?

Man heeft een andere baan. Maar eerst vakantie! Hopelijk kunnen we nog even weg.
Alcedo, de therapeut waar ik ben geweest is arts. Hij zag geen afwijkingen. Wel loop ik met een bolle rug en zit het boven in mijn rug vrij vast. Hij heeft mij oefeningen gegeven, in de hoop dat het minder vast gaat zitten. Dat helpt ook wel, maar zodra ik iets til, niet perse zwaar, heb ik daarna pijn. De stoelen in de trein zijn ook geen feest voor mijn rug.

Wat gelukkig, Lientje, dat het met de kat niet ernstigs is. Lekker even alleen thuis is ook wel eens fijn. Neem het er maar van!

Picunia wat vervelend van je rug!! Ik hoop dat het snel wat minder wordt. 
Gefeliciteerd met je zoon.

Lientje, fijn dat het niet ernstig is met de kat en inderdaad geniet even van het alleen zijn!

Dochter is nu onderweg naar huis  vanuit haar  avonddienst in het ziekenhuis.  Ik wacht altijd  even tot ze veilig thuis is. Als ik de volgende  dag  niet hoef te werken dan.

Gefeliciteerd met  man zijn nieuwe  baan  dan Picunia!

Ik baal een beetje. Ben al meerdere dagen aan de de  badkamer  bezig.  En elke keer zie ik weer scheuren die ik gemist heb. Dus morgen  weer voegmiddel  aanmaken  en maar weer vullen. Oud huis dat zakt, het blijft ellende. 
We willen als we een nieuwe badkamer  krijgen van die wandpanelen.  Dat scheurt tenminste niet.
Verder blijft het natuurlijk  dweilen  met de kraan open. Alles wat je links vernieuwd of repareert, scheurt aan de rechterkant na een paar jaar weer. Zucht. 

Picunia schreef op 15-06-2023 om 22:02:

Man heeft een andere baan. Maar eerst vakantie! Hopelijk kunnen we nog even weg.
Alcedo, de therapeut waar ik ben geweest is arts. Hij zag geen afwijkingen. Wel loop ik met een bolle rug en zit het boven in mijn rug vrij vast. Hij heeft mij oefeningen gegeven, in de hoop dat het minder vast gaat zitten. Dat helpt ook wel, maar zodra ik iets til, niet perse zwaar, heb ik daarna pijn. De stoelen in de trein zijn ook geen feest voor mijn rug.

Gefeliciteerd! En fijne vakantie!

Zijn er ook scans of foto's gemaakt?

Ik werd moe wakker en had moeite met opstaan. Wel al een rondje gefietst, zij het met frisse tegenzin.
Vanmiddag naar de fysiotherapeut en verder wil ik toch wat dingetjes van mijn to-do lijstje doen.
Morgen weer een feestje, dat kost ons de hele middag en avond, aangezien het niet in de buurt is. Gelukkig zondag geen plannen.

Hier ook moeite met opstaan
Aantal  dingen  voor vandaag in de planning  dus moet wel aan de slag eigenlijk. Maar hang nog op de bank. Zo eerst dochter wakker maken, ik  ben haar extra wakeup call zeg maar
En dan eerst maar  eens  aan de koffie.

Ondanks dat ik overdag redelijk  wat  doe, gaat het wel met de pijn. Alleen  in de avond/ nacht erger. Waarschijnlijk  doet het warme weer wel een en ander  voor de pijn bij mij. 
Hoe is het bij jullie?
Ook verschil in pijn of maakt het niet  zoveel  uit?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.