Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.

Goedemorgen,

Wat een rotweer zeg. Het was al zeiknat en nu is er weer bijna 20mm water bijgevallen. Dat hadden we echt niet nodig gehad.

Ik heb eind van de ochtend een telefonische afspraak met het ziekenhuis. Verder een lekker rustige dag voor de boeg, al heb ik nog genoeg op mijn to-do lijstje staan.

Morgen de herkeuring van het UWV. Daar zie ik nu al enorm tegenop...

Alcedo schreef op 24-04-2023 om 08:16:

[..]

All you can eat tapas?

Nee, meer van alles en nog wat waar je uit kon kiezen

Kleine soepjes, vlees, vis, flensjes, wraps, salade enz

Met kleine portie patat erbij of aardappelen.  Rabarber/ aardbeicompote, minispareribs. Er stonden aparte dingen op, maar zij maakten het ook apart klaar. Zo heb ik bijvoorbeeld  een ministukje varkenshaas  met brie en appelstroop gegeten. Zou ik zelf nooit klaarmaken,  maar best lekker. Er was ook bijvoorbeeld  romige zalmsoep met brokken zalm erin. Erg apart allemaal. 

Alcedo schreef op 24-04-2023 om 08:18:

Goedemorgen,

Wat een rotweer zeg. Het was al zeiknat en nu is er weer bijna 20mm water bijgevallen. Dat hadden we echt niet nodig gehad.

Ik heb eind van de ochtend een telefonische afspraak met het ziekenhuis. Verder een lekker rustige dag voor de boeg, al heb ik nog genoeg op mijn to-do lijstje staan.

Telefonisch  toch Alcedo , het UWV? Sterkte,  altijd  spannend!

Alcedo schreef op 24-04-2023 om 08:18:

Goedemorgen,

Ik hoop dat je telefonische afspraak goed is gegaan Alcedo.

Veel sterkte en succes morgen. Ik zal aan je denken.

Klinkt erg lekker Lientje, altijd fijn gezellig uit eten.

Ik zal maar niks meer zeggen over het weer, alleen dat mijn lijf het er niet mee eens is.
Moet vanmiddag naar een overleg, duimen dat het droog is, anders kom ik daar zeiknat aan.

Herkenbaar  Layka, dat je lijf het niet met het weer eens is. Hier net zo vandaag. Ook nog spanningen  erbij door een vervelende  situatie  met dochter, dus dat geeft extra pijn.
Ik zit de hele dag al op de bank te niks doen. Terwijl  ik zó veel  te doen  heb deze week.   Eigenlijk  moet ik mezelf  in bewoners  schoppen  maar ik kan mijn draai vandaag   echt niet vinden.

lientje69 schreef op 24-04-2023 om 14:03:

Herkenbaar Layka, dat je lijf het niet met het weer eens is. Hier net zo vandaag. Ook nog spanningen erbij door een vervelende situatie met dochter, dus dat geeft extra pijn.
Ik zit de hele dag al op de bank te niks doen. Terwijl ik zó veel te doen heb deze week. Eigenlijk moet ik mezelf in bewoners schoppen maar ik kan mijn draai vandaag echt niet vinden.

Doe dat maar even niet Lientje 😅

HAHA!wait..what schreef op 24-04-2023 om 15:36:

[..]

Doe dat maar even niet Lientje 😅

Pff

Ik moet echt leren lezen wat ik verzend. In beweging  dus.  Gedaan. Zijn naar de mozaïeken geweest en hebben daar een stuk gelopen. ( bloemen ) Zwemmen  overgeslagen  vanwege mijn hoofdpijn.  Die is nu weg gelukkig.  Met behulp  van paracetamol  en de koude frisse wind.

Layka.12 schreef op 24-04-2023 om 12:55:

[..]

Ik hoop dat je telefonische afspraak goed is gegaan Alcedo.

Veel sterkte en succes morgen. Ik zal aan je denken.

Lief.

telefonische afspraak met het ziekenhuis stelde niets voor. Het is toch de arts die er naar moet kijken. 

lientje69 schreef op 24-04-2023 om 08:40:

[..]

Telefonisch toch Alcedo , het UWV? Sterkte, altijd spannend!

Ja, gelukkig wel telefonisch. Scheelt dik anderhalf uur reistijd. 

Veel succes morgen Alcedo! Ik hoop dat je goed je verhaal kan doen en een begripvol iemand aan de lijn hebt..
Ik kreeg toen als tip om niet te veel te vertellen. Dus als ze vragen of je iets wel/niet kan, gewoon een kort antwoord geven en dus geen antwoorden als; ligt er aan, zus en zo en blabla.. En dus van je slechtste dag uitgaan

Alcedo, ik wens je heel veel succes morgen! 

Alcedo, succes morgen!

succes alcedo 

Ik duim voor  je  Alcedo!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.