Gezondheid en welzijn
SuzyQFive
08-07-2021 om 21:32
Leven met pijn, kletsend het jaar door.
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.
Toevoeging verwijderd door moderator ivm in strijd met huisregels.
Alcedo
24-04-2023 om 08:18
Goedemorgen,
Wat een rotweer zeg. Het was al zeiknat en nu is er weer bijna 20mm water bijgevallen. Dat hadden we echt niet nodig gehad.
Ik heb eind van de ochtend een telefonische afspraak met het ziekenhuis. Verder een lekker rustige dag voor de boeg, al heb ik nog genoeg op mijn to-do lijstje staan.
Morgen de herkeuring van het UWV. Daar zie ik nu al enorm tegenop...
lientje69
24-04-2023 om 08:40
Alcedo schreef op 24-04-2023 om 08:16:
[..]
All you can eat tapas?
Nee, meer van alles en nog wat waar je uit kon kiezen
Kleine soepjes, vlees, vis, flensjes, wraps, salade enz
Met kleine portie patat erbij of aardappelen. Rabarber/ aardbeicompote, minispareribs. Er stonden aparte dingen op, maar zij maakten het ook apart klaar. Zo heb ik bijvoorbeeld een ministukje varkenshaas met brie en appelstroop gegeten. Zou ik zelf nooit klaarmaken, maar best lekker. Er was ook bijvoorbeeld romige zalmsoep met brokken zalm erin. Erg apart allemaal.
lientje69
24-04-2023 om 08:40
Alcedo schreef op 24-04-2023 om 08:18:
Goedemorgen,
Wat een rotweer zeg. Het was al zeiknat en nu is er weer bijna 20mm water bijgevallen. Dat hadden we echt niet nodig gehad.
Ik heb eind van de ochtend een telefonische afspraak met het ziekenhuis. Verder een lekker rustige dag voor de boeg, al heb ik nog genoeg op mijn to-do lijstje staan.
Telefonisch toch Alcedo , het UWV? Sterkte, altijd spannend!
Layka.12
24-04-2023 om 12:55
Alcedo schreef op 24-04-2023 om 08:18:
Goedemorgen,
Ik hoop dat je telefonische afspraak goed is gegaan Alcedo.
Veel sterkte en succes morgen. Ik zal aan je denken.
Layka.12
24-04-2023 om 12:58
Klinkt erg lekker Lientje, altijd fijn gezellig uit eten.
Ik zal maar niks meer zeggen over het weer, alleen dat mijn lijf het er niet mee eens is.
Moet vanmiddag naar een overleg, duimen dat het droog is, anders kom ik daar zeiknat aan.
lientje69
24-04-2023 om 14:03
Herkenbaar Layka, dat je lijf het niet met het weer eens is. Hier net zo vandaag. Ook nog spanningen erbij door een vervelende situatie met dochter, dus dat geeft extra pijn.
Ik zit de hele dag al op de bank te niks doen. Terwijl ik zó veel te doen heb deze week.
Eigenlijk moet ik mezelf in bewoners schoppen maar ik kan mijn draai vandaag echt niet vinden.
HAHA!wait..what
24-04-2023 om 15:36
lientje69 schreef op 24-04-2023 om 14:03:
Herkenbaar Layka, dat je lijf het niet met het weer eens is. Hier net zo vandaag. Ook nog spanningen erbij door een vervelende situatie met dochter, dus dat geeft extra pijn.
Ik zit de hele dag al op de bank te niks doen. Terwijl ik zó veel te doen heb deze week.Eigenlijk moet ik mezelf in bewoners schoppen maar ik kan mijn draai vandaag echt niet vinden.
Doe dat maar even niet Lientje 😅
lientje69
24-04-2023 om 16:53
HAHA!wait..what schreef op 24-04-2023 om 15:36:
[..]
Doe dat maar even niet Lientje 😅
Pff
Ik moet echt leren lezen wat ik verzend. In beweging dus. Gedaan. Zijn naar de mozaïeken geweest en hebben daar een stuk gelopen. ( bloemen ) Zwemmen overgeslagen vanwege mijn hoofdpijn. Die is nu weg gelukkig. Met behulp van paracetamol en de koude frisse wind.
Alcedo
24-04-2023 om 19:47
Layka.12 schreef op 24-04-2023 om 12:55:
[..]
Ik hoop dat je telefonische afspraak goed is gegaan Alcedo.
Veel sterkte en succes morgen. Ik zal aan je denken.
Lief.
telefonische afspraak met het ziekenhuis stelde niets voor. Het is toch de arts die er naar moet kijken.
Alcedo
24-04-2023 om 19:47
lientje69 schreef op 24-04-2023 om 08:40:
[..]
Telefonisch toch Alcedo , het UWV? Sterkte, altijd spannend!
Ja, gelukkig wel telefonisch. Scheelt dik anderhalf uur reistijd.
HAHA!wait..what
24-04-2023 om 19:54
Veel succes morgen Alcedo! Ik hoop dat je goed je verhaal kan doen en een begripvol iemand aan de lijn hebt..
Ik kreeg toen als tip om niet te veel te vertellen. Dus als ze vragen of je iets wel/niet kan, gewoon een kort antwoord geven en dus geen antwoorden als; ligt er aan, zus en zo en blabla.. En dus van je slechtste dag uitgaan