Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.

Dat klinkt toch wel voorzichtig positief, HarleyQuin. Fijn dat je je wat fitter voelt. Ik hoop dat de bijwerkingen nog wat afnemen.

HarleyQuin, wat fijn dat er iets is gevonden, waardoor je je beter voelt. Is de verwachting dat de bijwerkingen nog gaan afnemen?

HarleyQuin schreef op 22-04-2023 om 19:26:

ik gebruik nu 2 maanden Ozempic, mijn blds is nu eindelijk goed, heb ook wat meer energie. Alleen de bijwerkingen zijn nog niet minder. Nou ja, af en toe nog overgeven.
Aankomende woensdag ga ik naar 1mg Ozempic. Je begint eerst met 0, 25 mg voor 4 weken, dan 0.50 mg voor 4 weken en dan 1mg levenslang.
Ik spuit nog alleen lang werkende insuline

Wat fijn harley! Wel jammer  van  de bijwerkingen.  Hopelijk  trekt dat met langer gebruik  nog bij

Hier is man jarig. Best bijzonder  als je je realiseert  dat de arts 7 jaar terug zei: ga je begrafenis  maar  regelen. 

Gelukkig  had ik gisteren  al  veel opgeruimd  en schoongemaakt,  want mijn avonddienst  die lekker rustig startte, liep nogal uit de hand door diverse situaties.  Duurde lang eer ik sliep vannachg, stond nog op standje adrenaline.

lientje69 schreef op 23-04-2023 om 10:53:

Hier is man jarig. Best bijzonder als je je realiseert dat de arts 7 jaar terug zei: ga je begrafenis maar regelen.

Gelukkig had ik gisteren al veel opgeruimd en schoongemaakt, want mijn avonddienst die lekker rustig startte, liep nogal uit de hand door diverse situaties. Duurde lang eer ik sliep vannachg, stond nog op standje adrenaline.

Gefeliciteerd Lientje! Ik kan me die tijd dat het zo slecht ging nog goed herinneren. Wat fijn dat hij er nu zoveel beter aan toe is.

gefeliciteerd Lientje!

Moyrrie schreef op 23-04-2023 om 11:08:

gefeliciteerd Lientje!

Dag Moyrrie! Wat leuk om je weer te “zien”. Groetjes!

Gefeliciteerd Lientje! Veel plezier vandaag!

Gefeliciteerd, Lientje! Maak er een mooie dag van.

Gefeliciteerd Lientje! Gezellige dag vandaag. 

Dank voor  de  felicitaties!
De visite is weg, nu zo lekker  uit eten met zijn tweetjes.

Gezellig, Lientje!

lientje69 schreef op 23-04-2023 om 18:15:

Dank voor de felicitaties!
De visite is weg, nu zo lekker uit eten met zijn tweetjes.

Wat leuk! Hopelijk was het gezellig en lekker

Alcedo schreef op 23-04-2023 om 22:16:

[..]

Wat leuk! Hopelijk was het gezellig en lekker

Ja , we zijn naar een restaurant geweest  waar we vroeger ook vaak  kwamen. Was even wennen, niet meer van de kaart eten maar  een all you can eat concept met allemaal kleine  hapjes. Voor het eerst dat ik all you can eat deed. Was best apart. Wel lekker. Maar veel " vreemde " dingen  en bijzondere combinaties.

lientje69 schreef op 23-04-2023 om 22:42:

[..]

Ja , we zijn naar een restaurant geweest waar we vroeger ook vaak kwamen. Was even wennen, niet meer van de kaart eten maar een all you can eat concept met allemaal kleine hapjes. Voor het eerst dat ik all you can eat deed. Was best apart. Wel lekker. Maar veel " vreemde " dingen en bijzondere combinaties.

All you can eat tapas?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.