Financiën en recht Financiën en recht

Financiën en recht

Wat vind jij ( te ) duur geworden?


haarklover schreef op 21-06-2026 om 13:12:

(ik moet erbij zeggen dat ik niet weet wat een patatje in de snackbar kost)

hier een friet zonder2,95, paar snacks erbij en ik ben zo tussen de 8-10 euro kwijt. Is trouwens n kleine friet, maar die is zelfs voor een frieteter zoals ik groot genoeg

lientje69

lientje69

21-06-2026 om 18:50 Topicstarter

haarklover schreef op 21-06-2026 om 13:12:

Ik vind McDonald's waanzinnig duur.
Voor dat geld kun je bij de Chinees of toko een lekkere maaltijd halen.

Chinees is ook niet echt goedkoop meer ( maar je krijgt wel nog steeds waar voor je geld )

Loeki72 schreef op 21-06-2026 om 15:30:

[..]

Wij hebben afgelopen nacht op mijn werk wat snacks besteld. Eén pita kaas/ananas kostte 5 euro, een patatje 5,50 en met mayo 6,50. Best veel geld vind ik.

Hier in de snackbar is een patatje 3, 10 ( zonder saus )

lientje69 schreef op 21-06-2026 om 18:50:

[..]

Chinees is ook niet echt goedkoop meer ( maar je krijgt wel nog steeds waar voor je geld )

[..]

Hier in de snackbar is een patatje 3, 10 ( zonder saus )

3,50 voor patat met en omdat ze geen maat houden is dat voldoende voor 2 personen 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.