Financiën en recht Financiën en recht

Financiën en recht

Wat heb je jezelf gegund?

Ook dit topic hier maar voortzetten  

Dus, wat heb je jezelf gegund? Waarmee heb je jezelf een plezier gedaan of waar twijfel je nog over? Laat het hier weten, we trekken je wel over de streep om het toch te kopen 



Irregular_Choice

Irregular_Choice

09-07-2021 om 16:14 Topicstarter

Kan je hier eigenlijk plaatjes plakken? 

Moet je eerst een x-aantal posts hebben ivm spambots/trollen

Ik heb mezelf verwend met een museumjaarkaart en een aantal dalretourkaartjes van de ns. Eindelijk weer lekker op pad.

En morgen ga ik koffie kopen bij simon levelt.

Ik heb voor najaar 2022 concertkaartjes gekocht voor Bon Iver 

Paar maanden terug na een tijd zuinig zijn een heleboel games op Markplaats gekocht om een paar series (bijna) compleet te krijgen. Om te spelen, ben niet echt een verzamelaar.

Nu toch wel serieus aan het denken aan een race- of sportieve tourfiets. Ik rij geen auto, is dus ook wat extra vrijheid.

Ik gun mijzelf een verwenweekend. En omdat ik nog niet veel kan op dat gebied is er nu pizza onderweg

Verwennen gaat ook prima door de maag

Ik heb mijzelf 2 paar nieuwe schoenen gegund in 2 weken tijd 

Irregular_Choice

Irregular_Choice

09-07-2021 om 18:31 Topicstarter

JackieBrown schreef op 09-07-2021 om 16:45:

https://www.lonka.nl/wp-content/uploads/2020/02/Sinas-Snippers-hr-1.png

Nu gegund, straks een beetje misselijk 🤢

Die dingen zijn zo lekker! Maar inderdaad, eet met mate 

Drie grote sjaals bij de tweedehandskledingzaak. Zit helaas op loopafstand, ben er momenteel bijna elke week 🙈. Nu had ik ook echt wel het een en ander nodig en alles past nog steeds in mijn kast.

500 euro aan nieuwe kleding 

Een volledige set (3 armbanden, 2 enkelbanden, 2 ringen, 2 paar oorbellen en een ketting) van 18k geelgouden sieraden. Heb daar nog net niet mijn organen op de zwarte markt voor hoeven te verkopen. 

Julali schreef op 09-07-2021 om 18:44:

500 euro aan nieuwe kleding

Oh wat heerlijk! 

Irregular_Choice schreef op 09-07-2021 om 16:14:

Kan je hier eigenlijk plaatjes plakken?

Daarvoor heb je minstens 65 posts nodig.

Fat-PumPum schreef op 09-07-2021 om 20:11:

[..]

Oh wat heerlijk!

Echt he?! Ik ben er zo blij mee. Ik had een flinke financiële meevaller en ipv alles direct over te boeken op de en/of rekening, besloot ik vandaag dat ik mezelf eindelijk eens iets moest gunnen. 

Het was een tijd geleden dat ik echt geld heb besteed aan mezelf, maar dit voelt erg goed. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.