Eten
Koreveen
09-05-2026 om 09:00
Gisteravond met een vriendin gegeten voor we naar de film gingen. Ik had vooraf vegetarische gyoza’s. Er zat pittige crispy chili oil bij. Oef, die was erg pittig. Mochten ze wel even voor waarschuwen.
Als hoofd had ik rendang van jackfruit met cassave. Was heel smakelijk.
Vanavond maak ik chili sin carne met guacamole.
ToetieToover
09-05-2026 om 09:59
Wij eten deel 2 van de maaltijdsoep, die gaat zo mee in de thermos als onderweg-eten. Bij thuiskomst is het tijd voor worstjes boven kooltjes en aardappelsalade.
Teigera
09-05-2026 om 10:42
Heftig Dewi, wel soort van fijn dat ze weten wat er aan de hand is maar het klinkt heel beperkend.
Wij waren gisteravond naar een tof concert, erg genoten en nu een beetje brak
Maar dat hindert niet. Vanavond is lief (weer) de deur uit, oudste frut ook, dus jongste en ik zijn samen. Hij vroeg of we dan poffertjes kunnen eten, nou dat kan natuurlijk, voor twee personen bakken duurt gelukkig ook niet lang.
afrodite05
09-05-2026 om 12:57
voor Dewi
Ik wilde vanavond eigenlijk naar een pannenkoekenhuis, maar man ziet dat niet zo zitten met baby. Maar ik heb gewoon echt geen zin om te koken (en zoon had het woord pannenkoeken gehoord) dus gaan we straks een pak k&k pannenkoeken halen. Ik ga dan ook nog even kijken of ze een leuke excuussalade hebben liggen.