Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

Wij aten gisterenavond ook pizza. Helaas was 1 van de bodems beschimmeld, lang voor einde houdbaarheidsdatum. Manlief en ik deelden daarom 1 bodem. Bakje kerstomaatjes erbij. 
Eten voor vandaag komt grotendeels uit de vriezer. Aspergesoep, zoete aardappel met paprika en kipfilethaasjes vond ik daar. Beetje sla erbij. En bij de soep bakt manlief Zadencrackers. Die heeft al vroeg trek, met een halve pizza op de teller sinds gisterenavond 

Hier was de pizza (of iets anders? Geen idee) niet lekker gevallen. Ik ben er de hele nacht ziek van geweest en ik voel me nog steeds bweh. Net toch maar een beschuitje en kopje thee genomen, want er zit niets meer in mijn lijf. Hopelijk voel ik me gedurende de dag beter. Man voelde zich ook niet lekker, maar in minder heftige variant. Vanavond maar even simpel met broccoli, puree en een cordonbleu. We zien wel hoeveel ik er zelf van eet.

Wij hebben nog een bakje stamppot in de diepvries dat bak ik vanavond met gerookte spekreepjes op en een rookworstje erbij. Het is niet mijn favoriete diepvriesmaal maar het was teveel om weg te gooien dus we doen het er maar mee. Maar goed spekjes en daarna flink wat mosterd en het zal wel smaken 

Gisteravond heeft lief pasta Alfredo gemaakt met homemade kipschnitzel. Flink wat verse peterselie eroverheen, viel goed in de smaak. Vanavond maakt hij nasi met groenten, ei, tofu en rauwe komkommer.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.