Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (gesloten)

Wat eten we vandaag, al jaren een goedlopend topic op Viva dus dat mag hier niet ontbreken!

Infobericht: dit topic is gesloten,  je kunt hier verder lezen:

https://www.viafora.nl/forum/eten/wat-eten-we-vandaag-deel-2?page=1#17

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

11-03-2022 om 15:47

nog geen idee. Had gehoopt op het werk te eten met stoofpot/patat/salade. Maar alles was uitverkocht, dus nu moet ik zelf wat bedenken. Bummer

Nou, die boterkoek komt later wel. De bloeduitslagen waren goed, maar ik had vandaag bloedverlies. Doodeng, flashbacks naar de vorige keren, dat was ook telkens precies in deze week... Misschien vanavond dan maar een simpele diepvriespizza ipv de couscous. Even kijken hoe de vlag er dan bij hangt.

afrodite05 schreef op 11-03-2022 om 15:49:

Nou, die boterkoek komt later wel. De bloeduitslagen waren goed, maar ik had vandaag bloedverlies. Doodeng, flashbacks naar de vorige keren, dat was ook telkens precies in deze week... Misschien vanavond dan maar een simpele diepvriespizza ipv de couscous. Even kijken hoe de vlag er dan bij hangt.

Oef, dat is schrikken! Hopelijk vertellen de bloeduitslagen dat het goed zit 💋

Sterkte Afrodite, hopelijk het mee! 

🍀

Wij eten vanavond gado gado met een gekookt eitje erbij.

Vandaag gekruide linzen/rijstmix.

Vandaag een salade met eendenborst en eryngii en stokbrood. Toe een kaas plankje. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

11-03-2022 om 19:37

ik heb mijn 2e portie stamppot broccoli gehad. 

Dolfje

Dolfje

11-03-2022 om 21:03 Topicstarter

Ik duim Afrodite!

aardappels, spinazie met ei en een worstje 

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

11-03-2022 om 22:13

Ik hoop zó met je mee dat het goedkomt, Afrodite!

Dank voor het meeleven!  Het lijkt erop dat het één bloedinkje was en dat het nu is gestopt. Of eigenlijk, vrij snel al. Hopelijk blijft het hierbij... Maandag een vervroegde eerste echo, mogelijk is het hartje dan nog niet zichtbaar (te vroeg), maar wel de check of het (nog) op de goede plek zit. 

On topic: ik heb gisteren toch de couscous gemaakt, alleen ipv pulled chicken heb ik de kip gebakken. Was prima. Vanavond eten we comfort food, de zogenaamde killer mac n cheese van Jamie Oliver: https://www.jamieoliver.com/recipes/pasta-recipes/a-killer-mac-n-cheese/

He wat een stress voor jullie afrodite. Ik duim mee.

De frutjes gaan vandaag uit logeren bij opa en oma dus we hebben het rijk alleen. Misschien richting een restaurantje, misschien wat bezorgen, ik weet het nog niet. We zien wel even hoe de dag loopt! 

Dolfje

Dolfje

12-03-2022 om 08:37 Topicstarter

Straks komt picnic en ik geloof dat ik bedacht had om pizza te maken.

Vandaag eten wij kalfsentrecote met een citroen saus, snijboontje en risotto met eryngii.

Wij eten vandaag friet met kipsate en salade

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.