Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (gesloten)

Wat eten we vandaag, al jaren een goedlopend topic op Viva dus dat mag hier niet ontbreken!

Infobericht: dit topic is gesloten,  je kunt hier verder lezen:

https://www.viafora.nl/forum/eten/wat-eten-we-vandaag-deel-2?page=1#17


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Dolfje

Dolfje

23-01-2022 om 09:54 Topicstarter

Vandaag eten wij de rest van de Griekse schotel die gisteravond bezorgd is en maak denk ik een snelle groentesoep erbij.

Vandaag wordt lastig.. Heb niks meer in huis voor een echte maaltijd, dus zometeen nog even snel naar de supermarkt. Het is alleen de vraag waar ik zin in heb. Vanmiddag namelijk dé wedstrijd van het seizoen ❤️🤍 en ik ben er zenuwachtig voor.. Maarja als we verliezen is m’n eetlust weg, en als we winnen wil ik het vieren met lekker eten

Zouden we niet eigenlijk vaker gans moeten eten, gezien het overschot aan die beesten? Maar inderdaad...mooie vondst, Toetie.  

@Moosey: Heel fijn dat je volgende week weer aan het werk kunt. 

Ik eet vanavond gevulde portobello's (net als Tuinfluiter afgelopen week). Ik vul ze met prei, blauwe kaas en gedroogde tomaat en eet er dan waarschijnlijk nog wat pasta bij.  

Ik werk sowieso hoor, mijn toko heeft een zorg-component, dus er zijn elke dag mensen die aan het werk gehouden moeten worden. Maar dat is nu wel hangen en wurgen, we maken dingen voor in de winkel en nu ook losse maaltijdcomponenten die mensen kunnen kopen, maar het is echt zoeken naar werk. En dat is naar. Dat is niet meteen helemaal over straks, maar alle beetje helpen. En gewoon zo fijn om straks weer gasten binnen te hebben

Witlofsalade (met dressing en mandarijn), aardappelkroketjes en karbonade.

Ik maak een shepherds pie.....


Gisteren hebben we pizza laten bezorgen. 
Vanavond eten we:
Aardappelkroketten, kibbeling en salade. 

Ik ga een spinazietaart maken met bladerdeegbodem en spekjes door de spinazie. Nog even kijken of we dat vanavond ook echt gaan eten, of dat ik het in de diepvries mik voor later. Anders eten we vanavond pasta met prei, champignons en het gehakt dat in braadworst zit. Of misschien laat ik dit keer wel het velletje er omheen, wel zo makkelijk. Ben er nog niet helemaal uit.

Ik maak quiche. Had ik ineens vreselijk zin in, maar ik had niet genoeg eieren in huis en niet genoeg boter. Heb eieren geleend en de boter aangevuld met olijfolie. Zal toch best lekker worden. Vanavond gaat-ie mee als onderdeel van hapjes-bij-de-film bij vrienden. 

mmmm lekkere dingen komen weer voorbij!

Wij eten worteltjes, gebakken aardappels en kippenpoot.

Ik zag deze hier voorbij komen.
https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R1186194/ovenschotel-met-shoarma-en-ei
Die gaan wij vanavond eten

JtM

JtM

23-01-2022 om 16:00

Vanavond sushi hebben we net besloten 

Zalm, ovenfriet en broccoli! 

Mama-Inge schreef op 23-01-2022 om 15:39:

Ik zag deze hier voorbij komen.
https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R1186194/ovenschotel-met-shoarma-en-ei
Die gaan wij vanavond eten

Aah ja die aten wij een tijdje terug en werd door ons als quilty pleasure bestempeld. 

Wij gaan vanavond gourmetten. 

Vooraf  salade met gerookte zalm 
Hoofd   pasta met courgette roomsaus met zalm
Na         kaas plateau 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.