Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (gesloten)

Wat eten we vandaag, al jaren een goedlopend topic op Viva dus dat mag hier niet ontbreken!

Infobericht: dit topic is gesloten,  je kunt hier verder lezen:

https://www.viafora.nl/forum/eten/wat-eten-we-vandaag-deel-2?page=1#17


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Gebakken krieltjes, kippenpoot en broccoli. 

Gisteren een savooiekool meegenomen. Dat ga ik vanavond eten, met pasta. (ansjovis, knoflook, parmezaan)

Pizzaslices mèt zalm en tonijn en slices zonder vis. 
En kleine fussili met geroosterde pompoen in warme yoghurtsaus (uit Flavour van Ottolenghi)

Ovenfriet, biefstuk met stroganoffsaus, gebakken ui, paprika en cherrytomaat

wat zie ik allemaal (denk ik iig) heerlijke gerechten langs komen, en die ik echt moet googlen omdat ik er nog nooit van gehoord heb. Ik kook maar saai dan . Mss toch eens wat meer recepten gaan opzoeken en meer experimenteren

Heb eten besteld en voor mijzelf wordt het kipsaté met uiteraard frietjes en een excuussalade. 

Gisteren een lekkere tomaten-paprikasoep gemaakt omdat lief last met kauwen had na tandartsbezoek.

Is gelukkig weer over en hij staat nu witlof met ham en kaas uit de oven maken. Erbij paar aardappelkroketjes 

Dolfje

Dolfje

22-01-2022 om 17:52 Topicstarter

Wij zijn onderweg naar huis en denk dat we Grieks bestellen als we er bijna zijn.

Wij doen een ritje door de mcdrive. 

Voor mij mijn gazpacho en voor echtgenoot een mini rijsttafel van de toko. Daar maak ik morgen dan weer nasi goreng van, dus voor twee dagen klaar

zelf gemaakte erwtensoep 

Bloemkool met oa kikkererwten, (allebei geroosterd), pompoenpitten, harissa-tahin-yoghurt en koriander. Couscous met feta erbij. Was lekker! 

Toetie Toch best verschillende beesten. 
Ik at de afgelopen 3 dagen Thais van mijn zeer geliefde Thai in werkstad. Twee dagen op klus en gister thuis nog restjes. 
Vandaag een stamppotje met rucola en veldsla met een stukje rookworst, omdat lief niet aan de emotionele chantage ontkwam van een piepklein meisje wat aan de deur rookworsten kwam verkopen (ja, dat soort dingen gebeuren nog in een dorp als dit)

Verder ben ik licht euforisch omdat we volgende week weer open mogen

Dolfje

Dolfje

22-01-2022 om 22:41 Topicstarter

Moosey schreef op 22-01-2022 om 22:36:



Verder ben ik licht euforisch omdat we volgende week weer open mogen

Fijn Moos!

Ik had het er vandaag nog over hoe fijn dat was om op terras in de zon te kunnen zitten en uit eten te kunnen afgelopen week. Niet dat we dat dagelijks gedaan hebben maar toch wel regelmatig.

Weet niet meer of ik verteld heb wat we gisteren aten maar ik had een kipspies. Was lekker maar niet bijzonder of zo.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.