Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (gesloten)

Wat eten we vandaag, al jaren een goedlopend topic op Viva dus dat mag hier niet ontbreken!

Infobericht: dit topic is gesloten,  je kunt hier verder lezen:

https://www.viafora.nl/forum/eten/wat-eten-we-vandaag-deel-2?page=1#17

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

20-11-2021 om 19:26

Wraps met zalmfilet en zelfgemaakte salsa met zelfgemaakte yoghurt-knoflooksaus. Was heerlijk. Morgen heb ik een verjaardag van mijn tante en dan eet ik daar.

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

20-11-2021 om 19:58

Chinees 😋

MijnNaamIsHaas73 schreef op 20-11-2021 om 17:12:

Okonomiyaki lijkt me zo lekker Georgië. Ik heb het nog steeds niet aangedurfd om het te maken.

Het is best te doen hoor, Haas. Ik moet zeggen dat ik vaak wel een beetje improviseer. Maar het is niet heel ingewikkeld eigenlijk. 

Het werd vandaag alleen toch risotto. Haha. Wel met de groene kool. Dus basic risotto en gestoofde groene kool met kummel en ansjovis. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

20-11-2021 om 20:10

Wat een gezellig en lekker project, die bramenwijn yette!

Wij aten vanavond patat, met twee soorten vegetarische snacks erbij. Frutjes enthousiast . In het kader van "van mama moet er groente bij" was er ook avocado, tomaat en komkommer, daar hebben ze flink van gesnaaid. 

Wij brachten eea naar de stort vandaag en hadden ons verheugd op een broodje kroket bij de snackbar daar in de buurt. Dat doen we zo eens per jaar, wij zijn niet zo snackig. Snackbar bleek dicht dus zochten we een andere, die echt fantastische zelfgemaakte friet en hele goeie kroketten bleek te hebben. Heel feestelijk. 
s Avonds ter compensatie alleen maar witlof (ok, met ham en kaas) uit de oven gegeten met een beetje brood erbij om te soppen. Erg lekker. 

Ik heb een spruitjesstamppot gemaakt, met bacon, prei en appel. Verrassend lekker!

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

21-11-2021 om 08:08

Broodjebrie schreef op 20-11-2021 om 22:07:

Ik heb een spruitjesstamppot gemaakt, met bacon, prei en appel. Verrassend lekker!

ik had laatst met geitenkaas en zongedroogde tomaatjes. Ook heerlijk!

Maar deze combi klinkt ook lekker en kan ik ook wel eens maken

Macaroni

Hier vanavond pindasoep met gekookt ei en rijst erbij.

Friezinnetje schreef op 21-11-2021 om 08:08:

[..]

ik had laatst met geitenkaas en zongedroogde tomaatjes. Ook heerlijk!

Maar deze combi klinkt ook lekker en kan ik ook wel eens maken

Ik had dit recept: https://www.lekkerensimpel.com/spuitjesstamppot-met-appel-en-spek/

Die van jou klinkt ook wel lekker!

Bloemkool met een braadworstje een aardappels in de schil. 

Met die spruitjesstamppot brengen jullie me weer op een idee: spruitjesstamppot met koolraap en uitgebakken chorizo. Moet binnenkort maar weer op het menu.

Dolfje

Dolfje

21-11-2021 om 10:21 Topicstarter

Ik maak uiensoep en we eten de rest van de gyrosschotel van gisteren.

Chicken arrabbiata stew & parmesan dumplings recipe | BBC Good Food
 staat hier vanavond op het menu. Stond al even op mijn "lijstje", nu dan eindelijk proberen. 

Oh, dat ziet er goed uit Teigera! 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.