Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (gesloten)

Wat eten we vandaag, al jaren een goedlopend topic op Viva dus dat mag hier niet ontbreken!

Infobericht: dit topic is gesloten,  je kunt hier verder lezen:

https://www.viafora.nl/forum/eten/wat-eten-we-vandaag-deel-2?page=1#17

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Dolfje

Dolfje

09-10-2021 om 19:05 Topicstarter

In plaats van wat ik van plan was heb ik net noodlesoep (k&k) op en ik heb jalapeno poppers gemaakt. Onze lunch was later dan ik in eerste instantie van plan was vandaar niet super veel trek.

TanSwallow86

TanSwallow86

09-10-2021 om 19:33

Zacht gekookte eitjes met geroosterde brood soldaatjes

Dolfje

Dolfje

09-10-2021 om 19:37 Topicstarter

HarleyQuin schreef op 09-10-2021 om 19:33:

Zacht gekookte eitjes met geroosterde brood soldaatjes

Jeugdsentiment!

de bbq ging aan bij zwager en schoonzus 
We hebben een hapje mee gegeten 

Curry met naan

TanSwallow86

TanSwallow86

09-10-2021 om 21:31

Dolfje schreef op 09-10-2021 om 19:37:

[..]

Jeugdsentiment!

Had er ineens zin in. Moest wel de eieren, tosti rood en kruidenboter kopen. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-10-2021 om 23:03

AliceM1982 schreef op 09-10-2021 om 14:10:

Vega broodje hamburger en zoete aardappelfrietjes uit de airfryer. (broodje hamburger is Dinnerly recept)

Morgen,  zonder de patatjes denk ik. Totaal onverwacht bij moeder mosseltjes gegeten  

Lief gaat vandaag pizza's maken. Onze buurtjes zouden bij ons komen eten maar hij werd wakkker met keelpijn en laat zich zo testen. Dus ik ga pizzakoerier spelen.

Gisteren bij mijn ouders gegeten en mijn moeder had heerlijke beef wellington met haricots verts en airfryer aardappelkroketjes gemaakt. Toe haar befaamde bitterkoekjespudding en ik kreeg nog een bakje mee naar huis

Gister hard doorgeklust en geen zin om te koken, dus een bakje pompoensoep uit de vriezer getrokken en gegeten met heerlijk olijvenbrood van mijn favoriete bakker. Vanavond nog geen idee. We gaan aan het eind van de middag een borrel drinken bij een kennis, dus kan maar beter zorgen dat er wat klaar staat. Heb nog een restje andijvie en boontjes. Wordt er nog niet echt geïnspireerd van..

Dolfje

Dolfje

10-10-2021 om 10:31 Topicstarter

Ik denk dat ik vandaag de flammkuchen ga maken of linzensoep met tomaat. Eind van de middag maar eens kijken waar ik zin in heb.

Oeh, linzensoep! Of dahl. Goed idee Dolf. Dahl met boontjes erbij wordt t denk ik. 

Ik denk dat wij vandaag stamppot rauwe andijvie eten. Had eigenlijk pannenkoeken op het menu staan maar we gaan volgende week zaterdag al pannenkoeken eten. 2 keer in 1 week tijd is wel een beetje veel haha.

Luie dag vandaag.. 
Pita.broodje in broodrooster, shoarma in pan en sla en knoflooksaus erbij! 

Wij gaan buiten gourmetten. 
Laatste 'mooie' dag van het jaar misschien... 

Nou, wordt inderdaad dahl met bonen erbij maar iets anders dan eigenlijk de bedoeling was  
Ik dacht een blik kokosmelk gepakt te hebben, had al de smaakmakers en tomaten in de pan zitten, trek dat blik open en keer het om boven de pan, zijn het kidneybonen  
Nog even overwogen om opnieuw te beginnen maar dat vond ik zonde. En hoewel de gemiddelde Indiase mens vast niet dagelijks kidneybonen eet, wordt t heus wel lekker. De sperziebonen bewaar ik maar voor morgen, vanavond maak ik nog een beetje andijviesalade bij de dahl. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.