Eten
Dolfje
08-07-2021 om 15:45
Wat eten we vandaag? (gesloten)
Wat eten we vandaag, al jaren een goedlopend topic op Viva dus dat mag hier niet ontbreken!
Infobericht: dit topic is gesloten, je kunt hier verder lezen:
https://www.viafora.nl/forum/eten/wat-eten-we-vandaag-deel-2?page=1#17
FaithfulDuck87
03-10-2021 om 09:19
ik eet tussen de middag een vlamtosti en ik eet vanavond bij vrienden ivm verjaardag
Moosey
03-10-2021 om 09:50
Wij zitten in Berlijn alwaar het prachtig nazomerweer is (sorry
)
Woensdag aten we op een tussenstop Flammkuchen, niet briljant maar wel een leuk tentje. Donderdag in de buurt van onze AirBnB Pho. Vrijdag aten we goddelijk bij een levantijns restaurant (hummus, vanalles met tomaat en aubergine, falafel etcetc) en gister lekker en bizar goedkoop bij een veganistische Vietnamees. Voor vanavond heb ik mijn zinnen op Oostenrijks gezet, maar zien of we aan het einde van de dag ook daadwerkelijk daar ergens uit komen.
Dolfje
03-10-2021 om 10:27
Herfstappeltaart schreef op 03-10-2021 om 08:52:
[..]
Je bedoelt toch niet "happen-en-trappen" bonnen hè? Daar moet je echt wel goed weer voor hebben en zou ik zeker niet vandaag doen...
Nee dat is het niet maar lijkt erop. Maar dat gaan we vandaag dus niet doen.
Wij eten vandaag wantansoep en dim sums.
FaithfulDuck87
03-10-2021 om 10:28
Moosey schreef op 03-10-2021 om 09:50:
Wij zitten in Berlijn alwaar het prachtig nazomerweer is (sorry
)
Woensdag aten we op een tussenstop Flammkuchen, niet briljant maar wel een leuk tentje. Donderdag in de buurt van onze AirBnB Pho. Vrijdag aten we goddelijk bij een levantijns restaurant (hummus, vanalles met tomaat en aubergine, falafel etcetc) en gister lekker en bizar goedkoop bij een veganistische Vietnamees. Voor vanavond heb ik mijn zinnen op Oostenrijks gezet, maar zien of we aan het einde van de dag ook daadwerkelijk daar ergens uit komen.
oh wat leuk, Berlijn. Ben er 2 jaar terug geweest, en toen ook prachtig weer gehad.
MijnNaamIsHaas73
03-10-2021 om 10:38
Wat heerlijk Moosey! Geniet ervan (geen sorry nodig hoor, je hebt het vast verdiend!)
RoosOpJeHoed
03-10-2021 om 11:10
Wij bakken vandaag M&M-koekjes uit het kinderbakboek van Laura's Bakery, die wilde zoon graag maken.
Vanavond eten we zelfgemaakte nasi met gebakken ei.
yette
03-10-2021 om 11:11
Klinkt allemaal goed, Moos!
Ik ben dus nog nooit in Berlijn geweest. Geen idee waarom, want het staat al ééuwen op mijn to do lijst.
redbulletje
03-10-2021 om 11:17
Berlijn spreekt mij juist niet aan en ik ben er dus nog nooit geweest. Ben sowieso niet zo'n liefhebber van steden. Al kan ik Salzburg en Edinburg wel waarderen.
Dolfje
03-10-2021 om 11:22
Ik vond Berlijn zo leuk dat we er 2 keer geweest zijn en ik wil zeker terug. Zoveel leuke eetgelegenheden daar, om ff ontopic te blijven
Dit grijze natte weer zorgt er wel voor dat ik zin krijg in aardappelen, stoofpotjes etc.
Dolfje
03-10-2021 om 11:31
redbulletje schreef op 03-10-2021 om 11:24:
Duitsland heeft de lekkerste schnitzels en cordon bleus idd! 😍
Ja maar zeker in Berlijn ook een hoop Vietnamese en andere restaurants en geweldige broodjes!