Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (gesloten)

Wat eten we vandaag, al jaren een goedlopend topic op Viva dus dat mag hier niet ontbreken!

Infobericht: dit topic is gesloten,  je kunt hier verder lezen:

https://www.viafora.nl/forum/eten/wat-eten-we-vandaag-deel-2?page=1#17

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

02-10-2021 om 18:19

Teigera schreef op 02-10-2021 om 18:08:

[..]

Nou toch niet, in verband met het weer doen we morgen kermis (hopelijk is het dan iets minder nat buiten) en dan dus ook de hutspot. Vanavond patatjes met vega snacks en flink bergje rauwkost. Toe chocoladepudding. En we hebben vanmiddag spritsen gebakken in de vorm van een 3, vanwege 3 oktober morgen .

volgens mij wordt het morgen enorm slecht weer, met heel veel regen

Dolfje

Dolfje

02-10-2021 om 18:40 Topicstarter

Friezinnetje schreef op 02-10-2021 om 18:19:

[..]

volgens mij wordt het morgen enorm slecht weer, met heel veel regen

Oh echt, ik wilde gaan fietsen. Heb nog een soort tegoedbonnetjes om her en der een hapje te eten.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

02-10-2021 om 18:50

Dolfje schreef op 02-10-2021 om 18:40:

[..]

Oh echt, ik wilde gaan fietsen. Heb nog een soort tegoedbonnetjes om her en der een hapje te eten.

hier komt er, volgens de verwachting, 15mm water

Gisteren verschillende happen en wijn voor de TV met een flitnex serie.  Vanavond eggplant curry met basmatirijst, papadum en rata en een stella.

Dolfje

Dolfje

02-10-2021 om 18:57 Topicstarter

Friezinnetje schreef op 02-10-2021 om 18:50:

[..]

hier komt er, volgens de verwachting, 15mm water

Hier wordt het morgen ook snertweer. ( Noord-Holland) met veel regen.
Wij hebben gebakken aardappeltjes, schnitzel en een fruitsalade gegeten vanavond. Voor morgen halen we chinees en maandag gaan we aan de macaroni. De rest van de week moet ik nog verzinnen.

* raita

Spareribs  met gebakken aardappeltjes en salade

Geen boodschappen gedaan, probeer met de laatste restjes uit de koelkast het weekend door te komen. Maandag op vakantie. Vandaag risotto met citroen en de laatste rucola van het balkon. Morgen iets met paprika, ook van het balkon. 

Hi Georgië  , gezellig dat je weer eens aan komt waaien! Fijne vakantie alvast!
Ik was gisteren uit eten, vooraf carpaccio en hoofd zeebaars en coquille. De carpaccio viel een beetje tegen, erg veel parmezaanse kaas en truffelmayo (en dat zegt wat als ik dat vind want ik ben er echt niet vies van). Was wel jammer want niet het niveau wat ik van die zaak en prijs had verwacht.

Vandaag spaghetti bolo. Een grote pan saus gemaakt dus ook nog wat voor in de vriezer en om weg te geven. Ik had zelf niet zo'n trek want na mijn sportwedstrijd twee biertjes en wat borrelhapjes gegeten 

Morgen wordt het risotto met erbij roerbakgroenten en gevulde portobello.

Druk druk druk op het werk deze week. Directe collega is met vakantie, en dus draai ik de keuken alleen - zwaar, maar geeft wel voldoening!

Van de week macaroni, nasi met omelet en mosterdkip gemaakt. Morgen eten we samen van de kaart. Volgende week zorg ik voor zuurkoolstamp, risotto, noedels en curry.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

02-10-2021 om 22:28

Ik had (sinds tijden) weer een klein feestje, daar hebben we chinees gehad. (En daar ben ik dol op...)

Dolfje schreef op 02-10-2021 om 18:40:

[..]

Je bedoelt toch niet "happen-en-trappen" bonnen hè? Daar moet je echt wel goed weer voor hebben en zou ik zeker niet vandaag doen...

Gisteren pizza gehaald bij een nieuwe zaak hier om de hoek. Ik stond te twijfelen tussen twee verschillende vispizza's, heeft hij ze voor me gecombineerd  Was voor herhaling vatbaar. 

Vandaag een feestje waar we ook eten. 

Vandaag de Noilly Prat kabeljauw van m'n visboer uit de oven met frietjes en peultjes/worteltjes. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.