Digital Digital

Digital

Hoe werkt twitter?

Ik heb een twitter account aangemaakt en heb een bedrijf een tweet gestuurd. Nu zie ik mijn tweet niet op de pagina van het bedrijf verschijnen. Hij staat wel op mijn tijdlijn. Weet iemand wat ik verkeerd doe? Ik probeer contact met ze te zoeken omdat er niet op mijn mails wordt gereageerd.


Als je iemand tagt @ (bedrijf) verschijnt die niet op het Twitter account van het bedrijf tenzij die reageert, dan is het zichtbaar bij het bedrijf onder ''Tweets en antwoorden''.

Jouw berichtje komt pas op de pagina van het bedrijf als zij hebben gereageerd.

LoveCats! schreef op 18-08-2021 om 18:18:

Als je iemand tagt @ (bedrijf) verschijnt die niet op het Twitter account van het bedrijf tenzij die reageert, dan is het zichtbaar bij het bedrijf onder ''Tweets en antwoorden''.

Dit is nog duidelijker, top.

Granaatappeltje

Granaatappeltje

18-08-2021 om 18:20 Topicstarter

Sorry, dit is echt nieuw voor mij. Bedoel je dat het pas onder ‘tweets en antwoorden’ verschijnt als het bedrijf erop reageert? 

Granaatappeltje schreef op 18-08-2021 om 18:20:

Sorry, dit is echt nieuw voor mij. Bedoel je dat het pas onder ‘tweets en antwoorden’ verschijnt als het bedrijf erop reageert?

Ja

Granaatappeltje

Granaatappeltje

18-08-2021 om 18:21 Topicstarter

Cookielover schreef op 18-08-2021 om 18:20:

[..]

Dit is nog duidelijker, top.

Ah ok

Granaatappeltje

Granaatappeltje

18-08-2021 om 18:23 Topicstarter

Hmmmm, ze reageren niet. Weten jullie een andere manier om hun aandacht te trekken? 

Granaatappeltje schreef op 18-08-2021 om 18:23:

Hmmmm, ze reageren niet. Weten jullie een andere manier om hun aandacht te trekken?

Je kunt ze een DM sturen.

Granaatappeltje schreef op 18-08-2021 om 18:23:

Hmmmm, ze reageren niet. Weten jullie een andere manier om hun aandacht te trekken?

Euh.. ze bellen???

Granaatappeltje

Granaatappeltje

18-08-2021 om 18:41 Topicstarter

Poezie schreef op 18-08-2021 om 18:38:

[..]

Euh.. ze bellen???

Wat een goed idee! Al 5 x gedaan. Klantenservice geeft steeds andere informatie, kom er niet verder.

Granaatappeltje

Granaatappeltje

18-08-2021 om 18:41 Topicstarter

LoveCats! schreef op 18-08-2021 om 18:23:

[..]

Je kunt ze een DM sturen.

Reageren ze ook niet op helaas.

Granaatappeltje schreef op 18-08-2021 om 18:41:

[..]

Wat een goed idee! Al 5 x gedaan. Klantenservice geeft steeds andere informatie, kom er niet verder.

Mailen dan?

Granaatappeltje

Granaatappeltje

18-08-2021 om 18:42 Topicstarter

Bedankt voor jullie reacties. Ik wacht het even af.

Persoonlijk langsgaan?

Kan me niet voorstellen dat ze via twitter wel reageren. Neem aan dat jouw tweet niet persé positief is, dus die zullen ze dan toch vooral niet op hun pagina willen?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.