Digital Digital

Digital

HayDay topic

Zijn hier ook HayDay verslaafden? 


Sophia_!

Sophia_!

20-08-2021 om 09:53

Nee, wel Township verslaafde 😂

Ik ben al 3x opnieuw aan HayDay begonnen,  nu level 20 ofzo geloof ik, maar ik kan er nog niet zo inkomen. 

_melon

_melon

20-08-2021 om 09:55 Topicstarter

Haha oh Township speel ik dan weer niet!

Ik speel al jaren HayDay, sinds het op Android kon (dat was iets later dan iOS geloof ik) en sindsdien speel ik met vlagen. Soms weken heel actief en dan weer maanden niet. Ben nu level 123.

Sophia_!

Sophia_!

20-08-2021 om 10:00

Ik speel nu 5 jaar TS  maar het gaat me vervelen,  dus ga ik me toch maar eens op Hayday storten. Nieuwe uitdaging enzo. 

Dan kom ik hier wel tips vragen als ik het niet snap 

_melon

_melon

20-08-2021 om 10:20 Topicstarter

Jaaa, heel leuk! Join the club haha.

Ja leuk. Al een tijdje niet meer heel erg actief, maar nog steeds een paar boerderijen onder mijn beheer.

_melon

_melon

20-08-2021 om 13:07 Topicstarter

Leuk, ik heb er ook 2. 1 hoofdboerderij en 1tje voor de 'hulp'.

ja, al jaaaren mijn favoriete spel

Hier ook een fan. Heb 3 boerderijen. Soms speel ik veel, soms een tijdje niet. De stad vind ik leuk, het dorp niet.

_melon

_melon

14-09-2021 om 09:43 Topicstarter

Kruitvat schreef op 20-08-2021 om 20:23:

Hier ook een fan. Heb 3 boerderijen. Soms speel ik veel, soms een tijdje niet. De stad vind ik leuk, het dorp niet.

Ik vind het dorp nu met de dieren wel leuk. Dan kan ik even wat dingetjes kopen, meestal ga ik voor een XP booster en de diamanten. Normaliter vind ik het dorp niet zoveel aan.

Stad ook niet echt, dat speel ik af en aan een beetje.

Welk level zijn jullie allemaal?

Heel lang gespeeld. Leuk een topic. Ik ga het spel maar weer eens downloaden. Kijken hoe lang ik het nu vol hou 😅. En of mijn oude spel.nog opgeslagen is, scheelt weer wat levels.

ik zit in level 178
Echt een verslavend spel wat ik al jaaaaren speel
En ik kies ook de diamanten in het dorp

mijn oude stond er nog op. Level 58

Ik speel ook leven 81 nu. Met de boerderij kaart schieten de levels tenminste een beetje op. Enige wat ik jammer vind is dat de machine's zo duur zijn. Moet echt sparen voor een nieuwe machine. Beetje jammer. 

_melon

_melon

14-09-2021 om 12:41 Topicstarter

Chocobloem schreef op 14-09-2021 om 12:39:

Ik speel ook leven 81 nu. Met de boerderij kaart schieten de levels tenminste een beetje op. Enige wat ik jammer vind is dat de machine's zo duur zijn. Moet echt sparen voor een nieuwe machine. Beetje jammer.

In de nacht veel langdurige gewassen saaien zoals aardbeien en die verkopen met een advertentie in de krant. Uiteindelijk worden ze allemaal wel verkocht. 

Of gewassen voor 1 munt kopen in de krant en weer verkopen voor de volle prijs. Het kost wel wat moeite, maar zo kan je snel veel geld verdienen.

En nu zitten er extra munten op de truck verkopen, dat tikt ook wel aan.

Ja hier ook fanatieker speler 😇 zit nu in level 87 zoiets.
Ik moet nog 3 machines, maar zijn inderdaad prijzige.
Ik probeer vooral heel actief te zijn in derby's, ben ook laatst geswitcht naar andere groep die ook echt actief is met derby's. 
Dorp vergeet ik nog weleens als hij weer gestart is 🙈 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.