Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Zwangerschapskleding begrafenis

mut schreef op 23-01-2026 om 10:07:

[..]

Ook mijn moeder is overleden toen ik zwanger was, 38 weken. Ik had iets in donkere kleuren dat ik kon genoeg kon aanpassen om aan te doen.

Jee wat erg voor jullie beiden❤️

mut

mut

24-01-2026 om 15:17

Nehalennia schreef op 24-01-2026 om 13:49:

[..]

Jee wat erg voor jullie beiden❤️

Het is inmiddels alweer 25 jaar geleden, maar echt tijd om te rouwen was er niet. 30 oktober overleden en 15 november geboorte van mijn jongste. Verder zorgen voor mijn vader die nu voor de tweede keer weduwnaar was. Toch bedankt voor je medeleven

Ik was 6 maanden zwanger bijna 30 jaar geleden toen mijn moeder overleed, geen idee meer wat ik eigenlijk aan had. Noch wat iemand anders aan had, behalve de overledene!
Ik heb namelijk de jurk heb uitgekozen waar mijn moeder in begraven werd en ik hoop dat ze niet, zittend op een wolkje, heeft gezien dat ik de bijbehorende riem van die jurk niet kon vinden. Niet dat iemand is opgevallen, want haar dringende laatste wens was: kist dicht!
De riem kwam bij het leegruimen van het huis boven water, die heb ik met gemengde gevoelens nog een poosje bewaard.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.