Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Wat heb jij vandaag aan? Resurrection

Dankje Krullie. Helaas ben ik het niet geworden maar niet getreurd want ik heb een leuke baan. Ik werk bij een expertisecentrum. Ik hou het een beetje vaag omwille van de herkenbaarheid.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

12-06-2025 om 06:52

witte broek met koningsblauwe top erbij

zelfde zwarte rok als gisteren. Met een zwart blousje met roezels aan de mouwen. Zwarte gevlochten riem. Sneakers met dierenprint en oranje veters van Adidas. 

jammer Miss Bobby maar gelukkig zit je nu goed. 
Ik draag vandaag een beige kleurige Franka van SA, daarop een wit tshirtje en een wit vestje voor de koelere ( komen die vandaag?) momenten. 

geen koele momenten vandaag. Alhoewel ik vanmiddag een overleg had in een ruimte met airco en waarbij een vestje geen overbodige luxe was geweest. 

Vandaag heel simpel (kantoor maar alleen interne afspraken): zwart aansluitend shirt met lange mouwen ivm airco op kantoor, jeans tot net boven de enkels van Tommy H. en witte adidasjes met lichtblauwe strepen.

een roze met rood jurkje van Shoeby uit de collectie van vorig jaar. Daaronder crèmekleurige slippertjes van Hey Marly. Je kunt daarvan de ‘tong’ wisselen, superhandig. Ik heb er nu iets met parels op. Ook lange oorbellen met pareltjes. 

korte broek, luipaarden print en zwart ff tshirtje. Panama Jack sleehak sandalen ( die lopen zo lekker) in zwart met luipaard. 
vandaag is het hier heel benauwd. Gisteren was het wel lekker. Wij wonen in een grote stad, in het centrum ( ideaal doodlopend straatje) maar met een kleine stad tuin ( 7 x5) op het zuiden dus vooral het zonnescherm naar beneden gehad en de achter deur dicht gehouden. Het is nog 30 graden. 

Straks een verjaardag, weet niet helemaal hoe de rest gekleed gaat dus casual maar netjes genoeg. Witte Franka van SA, tshirtje in legergroen van SA. Espadrilles met sleehak in wit en legergroen.

kort jurkje in zebraprint. Met dezelfde sandaaltjes als gisteren

zwarte kokerrok met hoge split. Top met kap mouwtjes en diagonaal wit-zwart streepje. Zwarte gevlochten riem. Sandaaltjes met wit en zwart leer en zilveren studs. Zilveren sieraden. 

Zilver-witte sandalen, blauw-witte lange rok met bloemen, witte top met gaatjes en kapmouwtjes. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

17-06-2025 om 11:35

jurkje in rood-wit met witte sneakers.  

lichtblauwe katoenen broek, roomwit tshirtje met een bronzen hartje. Bronzen sandalen. 

Lange witte jurk met grafische print in bruin en zwart.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.