Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Wat heb jij vandaag aan? Resurrection

Strakkere broek met schuine sluiting van les temps des cerisis en daarop een zwart tshirt van Fabienne chapot met gouden geborduurde zonnetjes. Zwarte panama jack sleehak sandalen.

ik had een zwarte lange wijde rok aan met een asymmetrisch shirt, ook in zwart. Met zwarte sandaaltjes met studs. Inmiddels thuis en heb nu een heel kort broekje aan met een hemdje en slippers, zeker niet geschikt om mee naar buiten te gaan

Een lange donkerblauwe doorknoopjurk met mouwtjes net boven de elleboog (fijn met de kipfilets) met lichtblauwe sneakers.

Een kobalt blauwe broek met sigaret pijp. Wit luchtig gebreid truitje met korte mouwen. Sneakers met wit en blauw van Hoff

A-lijn rokje met print in blauw en groen. Groen shirt zonder mouwen erop en sandaaltjes eronder.

Zwart-witte midi rok met split aan de voorkant, lila T-shirt erop. Lekker luchtige stoffen.

ik heb een hele luchtige zwarte  lange broek aan van het meest dunne ademende stofje wat je kunt bedenken. Ik heb deze broek al zeker 20 jaar. Hij begint nu te slijten en zou heel graag weer zoiets willen maar ik kan het niet vinden. Labels er destijds uitgehaald dus dat helpt ook niet echt. 
daarop een zwart shirtje van Object met zilveren stippen her en der. Zwarte sandaaltjes. 

De hele dag in een korte broek en hemdje rondgescharreld in de tuin en nu een groene nette broek ( nog eentje van steps) en daarop een zwart glanzend satijnen tshirtje. Ik draag zwarte sandaaltjes om te gaan uiteten omdat mijn dochter geslaagd is.  

krulliebollie schreef op 20-06-2025 om 17:40:

De hele dag in een korte broek en hemdje rondgescharreld in de tuin en nu een groene nette broek ( nog eentje van steps) en daarop een zwart glanzend satijnen tshirtje. Ik draag zwarte sandaaltjes om te gaan uiteten omdat mijn dochter geslaagd is.

Klinkt leuk, en gefeliciteerd met je dochter!

Vandaag weer lekker basic met een aansluitende rechte 7/8e spijkerbroek met omgeslagen pijpen en een rode bies, een zwart los t-shirt en mijn zwarte adidasjes.

zwarte korte broek en een shirtje in wit met zwarte kleine streepjes. Gaat straks een ander shirt op ivm vrijwilligerswerk. Lichte sneakers erbij

zwarte kokerrok tot halverwege de kuit met een hoge split aan de zijkant. Simpel wit shirt erop. Verschillende zwarte kettinkjes en armbanden en oorbellen. Gele puma speedcat sneakers. 

Ik ben het heel lang vergeten.
Gisteren had ik een strakkere spijkerbroek van les temps deze cerises aan met een witte kanten blouse en sneakers Adidas Campus 00 in het zwart.
Vandaag een donkerblauwe broek van SA met een klein wit stipje en een wit zijden tshirt. Witte sneakers van Puma met een beetje roze, oranje en blauw. 

gisteren een all white dansfeestje. Ik had een witte broek van Jersey en een wit zijden tshirtje. Shirtje had van de week ook aan, is in 10 minuten droog na het wassen dus ideaal. Ik weet dat het altijd vrij warm is op de locatie van het dansfeestje en het tshirtje draagt dan heel prettig. 
vandaag beetje uitkateren in een taupe kleurige jogger met een grijs mêlee tshirtje. 

vanavond een verjaardagsfeestje. Ik heb een witte broek aan met daarop een top in wit met goudbruin en witte sneakers. Ik neem  nog een jasje mee voor als het koud wordt. 

leuk hoor dansfeestjes!
Ik ging vandaag shoppen met m’n dochters. Ik droeg een zwarte linnen broek met een wit shirt. Daaronder Adidas sneakers met een luipaard vachtje en oranje veters. Oranje oorbellen en tas.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.