Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Wat heb jij vandaag aan? Resurrection

blauwe jeans met wit tshirt en blauwe satijnen bomber. Witte sneakers 

lichtgroen comfybroek met een shirtje in het lavendel. Ik rommel vandaag lekker om thuis, beetje uitbrakken. Mss vanmiddag nog een tukje op de bank

Gele chino met een wit shirtje met geel-zwarte print. Thuiswerken, dus comfy outfit.

Roestbruine lange rok, zwart mouwloos topje, barnstenen ketting, lange oorbellen en panterprint roestbruine sjaal in mijn haar.

Zwart aansluitend shirtje met lange mouwen, hele wijde ecru pantalon en zwarte enkellaarsjes.

Zwart krijtstreeppak met zwart overhemd en zwarte laarsjes. Heb zo een uitvaart.

Blauwe jeans en blouse met tijgerstreepprint van WE. Had een kantoordag zonder echt belangrijke afspraken dus kon wel casual.

rode wijde broek met wit-zwart gestreept shirt en zwart jasje. Zwarte sneakers met witte streep van Puma speedcat 

groen trainingspak van Adidas met wit shirtje en witte sneakers. 

lichtblauwe jeans met wit blouse en lichtroze colbert. 

terug in het regenachtige koude NL. spijkerbroek aan en roze vestje met een 3/4 mouwtje. 

ik heb nog een keer hetzelfde aan als gisteren. Wit tshirtje onder het vestje. Gisteren had ik een wit hemdje aan. Vind ik nu was fris. 

zwarte broek, zwart shirt en gele sneakers. 

Ik heb zo een sollicitatiegesprek. Ik draag een zwarte, strakke driekwart rok met split aan de zijkant, mooie witte top, kort zwart jasje met leuke details. Zwarte sieraden, zwarte riem met zilveren en lichtblauwe studs en lichtblauwe sneakers. 

succes MissBobby, aan je outfit zal het zeker niet liggen als het niks wordt. 
wat voor soort werk doe je?

ik draag vandaag een spijkerbroek, een Les Temps des Cerises met schuine sluiting en een ff grijs tshirtje van Levi zonder logo. Grijze sneakers van Puma. Ik geniet van mijn laatste vrije dagen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.