Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Wat heb jij vandaag aan? Resurrection

HAHA!wait..what schreef op 22-05-2025 om 14:06:

[..]

Oh jaloers op je blauwe Adidas sneakers. Ik ben ook nog op zoek naar nieuwe (liefst lichtblauwe) sneakers! Alles is nog net niet mijn smaak wat ik tegen kom. De zool of het materiaal verkeerd of lelijke kleurencombinatie 😅

Ze zijn echt top, nog steeds blij mee!

Ik vier vanavond mijn verjaardag in een knalroze pak van Pom Amsterdam met daaronder een zwarte glittertop die nogal veel decolleté laat zien maar mijn dochters hebben mij verzekerd dat het kon. Daaronder zwarte open schoenen met hoge hak. Haar in de krul en lange zwarte glitter oorbellen

Fijne avond miss B.

Ik heb vanavond ook een feestje en trek een zwarte strakke broek aan en daarop een blouse/tuniek in zwart met tikkie blauw en wat mosterdkleur. Laarsjes erbij 

dankjewel en jij ook veel plezier Friezinnetje! 

zwarte wijde pantalon met een dun zwart truitje met driekwart mouwen en een jasje met rode boorden. Zwart met rode sneakers. 

Gefeliciteerd miss Bobby.  
Ik heb vandaag een zwart witte broek aan van Zoso met daarop een zwart shirtje met lange mouw met een hele mooie hals van SissyBoy. Ik had zwarte Allstars aan. Ik vind ze leuk maar ze zitten zo ruk dat ik ze altijd weer een paar maanden niet draag na een dagje aan. 

Zwart-crème-teal rokje in geografische print van 4FF, teal shirt met lange mouwen en knoopdetail, toch maar een panty want helaas geen blote benen-weer...

Grijze jeans met roze overhemd met dun rood streepje en roze met rode sneakers van Nike cortez. Rode lange jas.

zwarte jeans met wit oversized mannen overhemd met een licht grijs streepje, zwarte loafers. 

ik wilde vandaag een zwart leren rokje aan met een zwarte longsleeve en satijnen bomberjasje. Maar ik ben passende schoenen vergeten en zit bij mijn vriend. Ik heb alleen m’n roze sneakers en dat is natuurlijk geen gezicht dus nu doe ik aan wat ik gisteren aan had. 

gisteren had ik een zwarte Franka aan van SA met daarop een zwart blousje en een zwart vestje. Goede kleding voor een reisdagje want we zitten nu in Griekenland. Peleponnesos. Mijn vriend slaapt nog en ik zit in korte broek en hemdje van het uitzicht te genieten. We gaan straks een beetje rondtouren en de omgeving bekijken. Vandaag en morgen zijn de weervoorspelling een beetje wisselend ( 23 en bewolkt). Daarna komen er zeer warme dagen aan. Dus nu rondtouren en na morgen bikini’s aan het strand. Vandaag doe ik een beige linnen broek aan en een zwart tshirtje. Zwarte sneakers. 

Een donkerblauwe jeans in boyfriend model. Daarop een legergroen shirt met lichtblauwe letters. Lichtblauwe sneakers en lichtblauw bomberjasje.

fijne vakantie krullie! 

witte korte broek met zwart streepje van viscose met daarop een legergroen tshirtje met v hals. 

nu nog in korte broek en hemdje in de tuin aan t werk. 
vanavond uit eten en dan doe ik een kort rokje aan van Shoeby met crème wit print met daarop een zwart dun blousje met roezels langs de kap mouwen. Daaronder zwarte open sleehakken 

een zwarte bikini gekocht in Italië 2 jaar geleden en vorig jaar niet kunnen dragen, aan het einde van de dag zijn we boodschappen gaan doen n ergens gaan eten. Toen had ik een rood/wit jurkje aan van Ambika. Nu aan het chillen in onze tuin. Het is hier een uurtje later. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.