Beauty en fashion

MissBobby
17-05-2025 om 14:45
grijze jeans met scheur van Gstar. Roze trui met vleermuismouwen en neonroze streep van boven naar beneden in het midden. Roze sokken en sneakers.

MissBobby
18-05-2025 om 16:42
rode broek met wit-zwarte bies. Wit met zwart gestreept shirt met rood boordje. Zwart bomberjasje en zwart-witte puma sneakers.

Teigera
18-05-2025 om 17:43
Beige chino van Esprit, lila shirtje van Vila. Simpel. Ben lekker in en rondom huis aan het rommelen vandaag.

joky
18-05-2025 om 18:39
Wolwitte wiijde broek.lila truitje.rose sneakers .rose oorbellen en sjaal in meerdere lila en paarse tinten.
Ik ben nl dol op pastel tinten.

Friezinnetje
18-05-2025 om 18:51
overdag een lichtroze korte broek met een zwart hempje. Nu een travelstof broek in blauw/zwart/beige/wit geblokt met een zwart shirt erop

MissBobby
20-05-2025 om 07:22
Zwarte kokerrok tot halverwege de kuit met hoge split aan 1 kant. Wit-zwart gestreept hemdje (beide al oud), heel lichtblauw spijker bomberjack van Sisters Point (nieuw) en lichtblauwe sneakers van Adidas (ook oud en heb deze sneakers nog nooit bij iemand anders gezien)

MissBobby
21-05-2025 om 12:55
zelfde als gisteren maar het hemdje vervangen door een shirt met panterprint

krulliebollie
21-05-2025 om 16:24
paar dagen weggeweest en door Parijs gebanjerd. Nu thuis druk aan het wassen e.d. in mijn witte trainingsbroek met een zwart shirtje met lange mouwen.

Friezinnetje
21-05-2025 om 17:06
lichte jeans met daarop een shirt in wit met goudbruine strepen. Lichte sneakers erbij

Loulou39
21-05-2025 om 17:20
Parijs is zo leuk!
Lekker simpel vandaag: jeans met hele donkere wassing en wijde, omgeslagen pijpen. Een aansluitend shirtje, wit met rode streepjes (Brandy Melville), en mijn nieuwe lichtroze Adidasjes (blij mee!). Combinatie stoer met lief.

joky
21-05-2025 om 21:59
lichtblauwe wijde jeans.Truitje in lichtgrijs met zilverglitters.
Grote ziverkleurige oorbellen.we hebben in de dierentuin gelopen dus dat bovenstukje was niet zo geschikt voor de dierentuin.iets te chique.en ach en mocht er wel mee naar binnen en ben er ook wel weer mee thuis gekomen.

krulliebollie
22-05-2025 om 12:13
flared spijkerbroek van Les Temps des Cerises met daarop een blousje van Geisha in het blauw/zeegroen/goud. Nog niet buiten geweest maar als ik ga worden het blauwe of groene sneakers.

Teigera
22-05-2025 om 12:30
Blauwe rechte jeans van Guess met een roze shirtje met donkerroze print van Esprit, donkerrood blazerjasje van WE erop. Beetje netjes, nodig voor werk vandaag.

HAHA!wait..what
22-05-2025 om 14:04
Grijze jeans, licht uitlopend. Met daarop een lila tshirt met structuur details. Nu ik de honden ga uitlaten, met witte Puma sneakers

HAHA!wait..what
22-05-2025 om 14:06
MissBobby schreef op 20-05-2025 om 07:22:
Zwarte kokerrok tot halverwege de kuit met hoge split aan 1 kant. Wit-zwart gestreept hemdje (beide al oud), heel lichtblauw spijker bomberjack van Sisters Point (nieuw) en lichtblauwe sneakers van Adidas (ook oud en heb deze sneakers nog nooit bij iemand anders gezien)
Oh jaloers op je blauwe Adidas sneakers. Ik ben ook nog op zoek naar nieuwe (liefst lichtblauwe) sneakers! Alles is nog net niet mijn smaak wat ik tegen kom. De zool of het materiaal verkeerd of lelijke kleurencombinatie 😅