Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Wat heb jij vandaag aan? Resurrection

Een simpel zwart jurkje tot net op de knie met een polokraag met een wit biesje. Gele sneakers eronder, gele oorbellen en gele tas. Straks winkelen met dochter

Vandaag heb ik een donkerblauw linnen pak aan, broek+blazer. Wit katoenen hooggesloten shirt zonder mouwen eronder aan. 

lange spijkerjurk van dunne stof. Cognackleurige riem en sandalen met veel bandjes 

Panterbroek van viscose met dun spijkerbroekje. En zwarte teenslippers want ben de deur niet uitgeweest. Ben aan het opruimen en weggooien op zolder

Ik loop nog steeds in vooral WT broeken met een tshirtje naast mijn sportlegging of korte sportbroek bij de revalidatie. Dus ik heb verder weinig te melden. Wel leuk om jullie outfits te lezen.

MissBobby schreef op 18-07-2026 om 22:12:

Panterbroek van viscose met dun spijkerbroekje. En zwarte teenslippers want ben de deur niet uitgeweest. Ben aan het opruimen en weggooien op zolder

Ik had een van de broeken verruild voor een bovenstuk

Hier vandaag een groene dunne corduroy broek, carrotmodel geloof ik, met een simpel wit T-shirt. Thuisdagje. Grijs/witte Hoffs voor een boodschap.

MarindaH schreef op 20-07-2026 om 20:01:

[..]

Ik had een van de broeken verruild voor een bovenstuk

Hier vandaag een groene dunne corduroy broek, carrotmodel geloof ik, met een simpel wit T-shirt. Thuisdagje. Grijs/witte Hoffs voor een boodschap.

Haha, vind je dit niks? Broek plus een  broekje?

Moet bloesje zijn natuurlijk! 

Hoe gaat t revalideren Krullie?
Ik draag vandaag een wijde zwarte broek met een zwart T-shirt en gele puma speedcat sneakers. Het verder opruimen van de zolder staat op t programma en de vakantiewas van dochter doen.

MissBobby schreef op 21-07-2026 om 09:41:

Hoe gaat t revalideren Krullie?
Ik draag vandaag een wijde zwarte broek met een zwart T-shirt en gele puma speedcat sneakers. Het verder opruimen van de zolder staat op t programma en de vakantiewas van dochter doen.

Goed MissB. Ik ben heel tevreden. Hele fijn artsen en peuten hier. Ik ben op de helft en ik heb goede hoop op flink wat verbetering al zal het thuis ook nog hard werken worden maar dan wel met een duidelijk plan vanuit hier. 

Fijn te horen!

Krulliebollie, vroeg of ik hier ook weer mee kwam schrijven, dus bij deze loop ik weer binnen. Heb hier eerder meegeschreven, maar ben nu 65 kilo lichter, dus mijn hele kledingkast is al 4 keer veranderd, vooral kwa maat. 

Vandaag heb ik een jurk van Geisha aan met witte sandaaltjes eronder. 

https://bestegeprijsd.nl/api/c/p?url=https%3A%2F%2Fmedia.s-bol.com%2F4BgzXQwEyLMJ%2FxvnXpk3%2F474x1200.jpg&sig=745f1c52d34e46cd0358a028378303dc 

Mooie jurk! En 65 kilo, dat is meer dan ik in totaal weeg 😱, wat knap! Ik ben onder de indruk 🌸.

Hier een wit aansluitend shirtje met een heel dun zwart streepje en een oversized wide leg jeans van dunne stof. Roze Adidasjes eronder. Lekker random vandaag.

buufie schreef op 25-07-2026 om 09:04:

Krulliebollie, vroeg of ik hier ook weer mee kwam schrijven, dus bij deze loop ik weer binnen. Heb hier eerder meegeschreven, maar ben nu 65 kilo lichter, dus mijn hele kledingkast is al 4 keer veranderd, vooral kwa maat.

Vandaag heb ik een jurk van Geisha aan met witte sandaaltjes eronder.

https://bestegeprijsd.nl/api/c/p?url=https%3A%2F%2Fmedia.s-bol.com%2F4BgzXQwEyLMJ%2FxvnXpk3%2F474x1200.jpg&sig=745f1c52d34e46cd0358a028378303dc

Hele leuke jurk! 65 kg is echt een megaprestatie! Leuk is kleding kopen hè. 

krulliebollie schreef op 25-07-2026 om 14:27:

[..]

Hele leuke jurk! 65 kg is echt een megaprestatie! Leuk is kleding kopen hè.

ja, ik kan nu terecht in elke winkel en in maatje 36-38. Nieuwe verslaving erbij gekregen. Heeft al heel wat maandsalarissen gekost al die kleding. Maar wel leuk idd. 

Net eerst sportkleding aan gehad, want even gesport en nu een soort joggingachtige broek aan van Elbsand in de kleur olijf en daarbij een gestreept shirt van de HEMA in ollijf en off-white. Lekker relax, hoef vandaag niet zoveel

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.