Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Wat heb jij vandaag aan? Resurrection

donkerbruine wijde broek. Wit met bruin gestreept wijd shirt met v hals. Instappers. 
holy moly wat is t warm

dragen jullie überhaupt nog kleding met deze hitte hahaha?
Ik heb een hele wijde wit met blauw gestreepte jurk aan met spaghettibandjes en slippertjes. Normaal zou ik dit nooit aandoen naar mn werk maar ik vond het wel best. 

Hahaha, ik draag wel wat ja.. een korte broek in Leopard print met een zwart tshirtje.  Allemaal lekker katoen.

MissBobby schreef op 25-06-2026 om 16:59:

dragen jullie überhaupt nog kleding met deze hitte hahaha?

Jazeker 😁, vind ik wel zo prettig op m’n werk 😇😂.

Vandaag een hele wijde lichte dunne jeans en een zwart aansluitend shirtje met korte mouwen. Ik ben nu net thuis van werk en draag nu een groene korte broek (oversized en dun fladderig stofje) en een zwart hemdje.

Een wijde bruine broek van viscose met een wit shirt met v-hals en pantersneakers van Adidas

ik zit in een revalidatie traject. Dus ik draag nu veel gemakkelijke kleding. Sportbroeken, WT joggers en shirtjes. 
Gisteren was ik thuis en hadden wij een feestje. Ik droeg een flared jeans van LTDC met een gekleurd blousje in roze en oranje met een kort mouwtje van Geisha. Ik had roze/rode Adidas Gazelle sneakers aan. En wat Hawaï bloemenslingers.  Vandaag hijs ik mij weer en in makkelijk kleiding en tuf ik naar de kliniek. 

Ik had gisteren een festival en had simpel een spijkerbroek aan met een zwart shirtje en m’n dr Martens. Vandaag een wijde donkerblauwe broek met blousje zodat het een jumpsuit lijkt. Daarbij een kralenketting met dikke rode kralen en rode sandalen met hak.

culotte in beige met bruine panterprint met daarop een soort kort beige bomberjasje maar dan mouwloos en van linnen. Daaronder bruine sandalen met plateauzool. Laatste dagje werken met lunch vandaag. 

wijde zwarte rok met dat beige ding van donderdag. Slipper met zwarte bandjes van Hey Marly (die bandjes kun je verwisselen, heel handig)

Een wijde, dunne, donkerbruin/zwarte panterprint broek van H&M (gekrompen in de was en nu de perfecte lengte voor dit weer: net boven de enkel 😁).
Zwart tshirt en m’n bruine Adidasjes Spezial.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.