Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Wat heb jij vandaag aan? Resurrection

krulliebollie schreef op 10-06-2026 om 14:48:

Het zijn long gerelateerde problemen. Geen andere fysieke problemen.
Ik moet daar ook gaan sporten. Geen idee hoe intensief. Ik denk dus zelf maar veel relaxte kleding mee.. heb vandaag even wat simple shirtjes bij Primark gekocht. Fout maar voor nu even handig.

vandaag een zwarte Jersey broek aan met een zwart tshirtje van Only met allemaal gaatjes.

Ik dacht altijd dat een badjas handig was in het ziekenhuis maar ik eindigde vooral met een sarong. Met name omdat ik graag onder de dekens lag zonder broek aan en dan naar de wc of whatever liep met een sarong om, is sneller dan een broek aantrekken. En makkelijker na een operatie. Maar zo te horen lig jij niet onder een dekentje in een bed. Ik zou schaamteloos mijn mooie yogabroeken dragen 

ToetieToover schreef op 10-06-2026 om 20:56:

[..]

Ik dacht altijd dat een badjas handig was in het ziekenhuis maar ik eindigde vooral met een sarong. Met name omdat ik graag onder de dekens lag zonder broek aan en dan naar de wc of whatever liep met een sarong om, is sneller dan een broek aantrekken. En makkelijker na een operatie. Maar zo te horen lig jij niet onder een dekentje in een bed. Ik zou schaamteloos mijn mooie yogabroeken dragen

Hahaha, nee naast artsen en fysio zit er dus een beweeg/sport gedeelte bij om ook te bekijken hoe mijn longen functioneren. Maar ook veel rust momenten.  Yogapants, WT, sportlegging die liggen allemaal klaar. Er staat op hun lijst ook een badjas maar de enige plek waar ik een badjas draag is in de sauna. Denk niet dat ik dat ding veel draag. Sarong heb ik niet maar wel een lekkere kimono van dunnere stof. Denk dat ik die wel meeneem. Niet zo log als een badjas.

En ik zou geen hoodies doen, dan heb je zo’n prop in je nek als je wel even wilt liggen. Slippers en sloffen. Een grote dunne sjaal kan fijn zijn voor buiten maar ook als er airco is. En dom misschien maar mijn moeder had destijds maar 1 beschikbaar stopcontact op haar kamer en toen was een verlengsnoer wel heel handig. 
volgende week warm weer maar dat kan ook zo weer omslaan dus voor meerdere weertypes kleding meenemen. Neem vooral ook kleding mee waarin je jezelf graag ziet, doet wonderen! Succes! 

Ik heb ook laagjes in gedachten zodat er iets uit of bij kan als de temperatuur veranderd. 
Verlengsnoer is een goed idee, ik wil mijn telefoon en tablet meenemen. Ik wil wel eens ‘s nachts wakker worden en dan zien hoe laat het is dus ik wil mijn telefoon bij mijn bed hebben. 
Vandaag een antracietgrijze wt aan met daarop een antracietgrijs tshirt van Replay en een zwart vestje van H&M. 

blauwe wijde jeans. Lichtblauw met wit gestreept overhemd met brede manchetten. Witte Nikes. 

een spijkerbroek van LTDC, mooie koop van Vinted, een roze shirtje met lange mouwen van Fabienne Chapot en mijn roze Nikes met rode stippen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.