Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Wat heb jij vandaag aan? Resurrection

Moeilijk om kleding weg te doen! Ik heb dat laatst mijn vriendlief gevraagd. Ik vond het zó moeilijk! Ik kwam tot het punt van ‘in zakken stoppen’. Ik droeg het niet meer. Het is nooit bij de kringloopwinkel terechtgekomen, althans misschien een deel alsnog. Hij kende een armlastige Exchange studente van mijn lengte en (ongeveer) maat en die was er helemaal blij mee. “I never had a hat, and now I will wear hats!” had ze helemaal blij gemeld. En ik heb nu nog echt heel veel hoeden, mutsen, zonnekleppen…

En vandaag is het gelukt om een oude tassencombinatie te laten gaan. De handtas was niet nog een keer te repareren. De bijpassende grotere tas was prima, maar ik wil een combinatie. Dus ik mocht van mezelf nieuwe kopen. Met als belangrijkste criterium “neutraal, lichtgewicht en praktisch” want er liggen hier dus (kuch) nog vele tassen, allemaal ‘net niet’. Daar ga ik ook nog afscheid van nemen. Echt. 

zwarte hele wijde jeans, zwart strak truitje in de broek. Panterriem en pantersneakers. Buiten een, jawel, panterjasje met een grote beige sjaal. Heerlijk op het terras gezeten vanmiddag. 

Donkerblauwe wijde jeans met omgeslagen pijpen van H&M, zwart coltruitje (net als gisteren ook weer in de broek), en zwarte suède enkellaarsjes met hak.

MissBobby schreef op 07-02-2026 om 21:10:

zwarte hele wijde jeans, zwart strak truitje in de broek. Panterriem en pantersneakers. Buiten een, jawel, panterjasje met een grote beige sjaal. Heerlijk op het terras gezeten vanmiddag.

Leuk, ik hou van panterdetails (en van zwart en van terrasjes 😁).

panter is altijd leuk! Ik heb vandaag een panterblousje aangetrokken op een spijkerbroek van Parami en mijn panter Adidas sneakers. Het blousje is een beetje dun dus ik heb een zwart vestje erbij als ik het koud krijg. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.