Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Wat heb jij vandaag aan? Resurrection

Loulou39 schreef op 02-02-2026 om 13:52:

[..]

Het zit ook heerlijk 😁.

Dus nu wil ik eigenlijk de vuilniszak weer door om te kijken of er nog meer tussen zit (en die twee van jou ook) 😂.

😂😂. Ik mag er niet meer in kijken van mezelf. 

Zwarte jeans, zwarte trui met ballonmouwen. Dr Martens.

Nog 3 vuilniszakken vol klaar voor de kledingbank. En mijn kast is nog vol. Hahaha. Ik heb zeker 25 broeken weggedaan er heb er nog heul veel. Ik mag vooral niks kopen..

vandaag dus verder opgeruimd in een licht grijze Wendy Trendy met daarop een zwarte wollen coltrui met licht grijs streepje.

krulliebollie schreef op 03-02-2026 om 13:58:

Nog 3 vuilniszakken vol klaar voor de kledingbank. En mijn kast is nog vol. Hahaha. Ik heb zeker 25 broeken weggedaan er heb er nog heul veel. Ik mag vooral niks kopen..

vandaag dus verder opgeruimd in een licht grijze Wendy Trendy met daarop een zwarte wollen coltrui met licht grijs streepje.

Oooh wat goed van je! En wat zou ik daar graag in willen kijken 😂.

Vandaag had ik een heel lichtgrijs gebreid vestje aan met een wijde donkerblauwe pantalon met een heel dun krijtstreepje. En m’n New Balance 530.

Edit: pantalon van Pull&Bear, vestje van H&M.

klinkt leuk LouLou! Ik heb ook nog vijf dozen kleding staan die weg moeten….
Ik heb vandaag een donkergrijze jeans aan met een verwassen (niet echt maar zo is de stof) lichtgrijze sweater met een vale soort tatoeage achtige print in zwart, roze en blauw. (Die ik overigens van m’n dochter heb die m weg wilde gooien). Roze Adidas sneakers erbij. 

Bij het opruimen van mijn kast mijn mooie leren broek van Ibana niet terug gevonden die ik kwijt ben. Prachtig zacht leer maar gewoon foetsie. Ook niet bij de stomerij ( dat weet ik zeker). Echt geen idee waar mijn mooie ( en toch wel dure) broek is gebleven 😩.

Vandaag een broek van SA aan. Army green met daarop een zwarte longsleeve van only en een zwart vestje van Soft Rebels. Ik had zwarte sneakers aan toen ik even naar de fysio liep. 

Lichtroze met donkerroze Stieglitz sweater, donkerroze Nike baggy joggingbroek, wit met zilveren slofjes (maar net buiten mijn wit roze Buffalo snowboots).

MissBobby schreef op 04-02-2026 om 10:13:

klinkt leuk LouLou! Ik heb ook nog vijf dozen kleding staan die weg moeten….
Ik heb vandaag een donkergrijze jeans aan met een verwassen (niet echt maar zo is de stof) lichtgrijze sweater met een vale soort tatoeage achtige print in zwart, roze en blauw. (Die ik overigens van m’n dochter heb die m weg wilde gooien). Roze Adidas sneakers erbij.

Dank je!😁

Wat goed die dozen en die vuilniszakken van Krulliebollie! En oi wat zou ik daar graag een blik in willen werpen 😂.

Ik ben vandaag thuis, klusjes doen, dus ik heb een oude jeans van Only aan met (geen verrassing inmiddels meer 😇) een zwarte longsleeve. 

(Wat zonde Krulliebollie! Zal geen goedkope broek zijn geweest van dat merk😔).

Heb je die broek niet een keer aan gehad met bv een weekend weg en dat hij nog in een koffer of tas zit, of erger: in een hotelkamer is achtergebleven?

MissBobby schreef op 04-02-2026 om 16:57:

Heb je die broek niet een keer aan gehad met bv een weekend weg en dat hij nog in een koffer of tas zit, of erger: in een hotelkamer is achtergebleven?

Nee  . Hij zou in de kast moeten liggen .. maar die is echt helemaal uitgeplozen.. leeg geweest en opnieuw ingericht. 

@loulou ja, in de uitverkoop gekocht maar hij was nog bijna 250,- 

de 3 zakken die ik nog thuis had doorgespit maar ook daarin echt niet mijn leren broek.. wel trots dat ik niets uit de zak heb gehaald maar dat echt alles naar de kledingbank is gegaan. 

Vandaag een zwarte Jersey broek aan van Zara. Zwart truitje van Numpf. Ik was even snel de deur uit toen had ik mijn zwarte Campus 00 aan. 

ik heb een groen retro trainingspak van Adidas aan met witte sneakers en een wit shirt. Thuiswerken en geen enkele (online) afspraak. 

donkerblauwe jeans met lichter blauw jeans overhemd. Groene Adidas sneakers

Cropped flared jeans, middenblauw (Mango), zwarte enkellaarsjes met hak (Manfield) en een aansluitende zwarte coltrui in de jeans: deze keer eens niet overheen.

zwarte broek met laaghangend kruis en schuine rits, zwarte trui van Mango met pofmouwtje, zwarte sneakers van Puma. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.