Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Wat heb jij vandaag aan? Resurrection

Ik had vandaag een blauwe jeans aan met een zwarte trui met grote kabels en zwarte Dr Martens

rode broek, zwarte longsleeve en zwarte blazer. Zwarte laarsjes 

spijkerbroek van geisha, grijze coltrui. 

zelfde als gisteren maar met een schone longsleeve 

zwarte aansluitende broek van SA, zwarte coltrui met ingeweven hartjes in het zwart. Ik had zwarte Adidas Campus aan. Was winkelen in Centro Oberhausen. Leuk maar niet echt verassende kleding winkels. Hoop bij dm gekocht maar dus geen kleding. 

ik heb een zwarte jeans aan, wijd model. Vrijdag bij H&M gekocht voor €30. Echt een goed model wat ik echt een wonder vind want kan me niet heugen wanneer ik voor het laatst een goed zittende broek daar kocht. Erop een basic, dun gebreid zwart truitje. Riem en sneakers in luipaardprint. Misschien doe ik nog een korte blazer erop maar misschien ook niet. Ga vanmiddag winkelen en ik heb het dan gauw warm dus alleen een jas is ook goed, dan heb ik keuze uit: zwart leren jasje, zwart wollen bomberjasje, korte grijze trenchcoat, bruin vintagejasje (leuk bij sneakers en riem). 

Vandaag trainingsbroek aan van Adidas, oudje zwarte met rechte pijp en rode strepen aan de zijkant. Zwart tshirt met lange mouwen en zwart vest. Geen schoenen vrij en alleen maar binnen vandaag.

zwarte jeans met wijde pijpen, crèmekleurig blousje, bruine trui met v-hals en korte mouwen. Bruin tweed jasje met visgraatpatroon en crèmekleurige en zwarte spikkels. Zwarte Chelseaboots. 

Zwarte broek van SA en zwarte coltrui met gouden knoopjes van Zara. Zwart/Grijze campus sneakers van Adidas.

zwarte rechte jeans met zwarte kabeltrui met ballonmouwen en strakke manchetten tot de elleboog. Zwarte laarsjes met hak. 

flared spijkerbroek van LTDC, koningsblauwe trui van SA met pofschouders, sneakers van Adidas. 

krijtstreepbroek, dun zwart wollen truitje, zwart wollen bomberjasje en Dr Martens. 

Zelfde spijkbroek als gisteren, zwart truitje met zilverdraadje van Freequent. Rode adidas met roze strepen er onder.

Strakke zwarte wollen jurk met dikke panty en dr Martens. Vanavond een feestje in een zwarte kanten jurkje met dunne panty en laarsjes met hoge hakken

Hele dag in oud joggingpak!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.