Beauty en fashion
krulliebollie
04-10-2025 om 20:07
flared spijkerbroek van Gstar. Fuchsia roze blouse van SA. Roze Adidas.
Loulou39
04-10-2025 om 20:14
Lichte distressed jeans van G-star, zwart aansluitend (thermo 😇) shirt met lange mouwen van Uniqlo, en m’n roze Puma’s. Lekker basic vandaag
MissBobby
05-10-2025 om 21:31
Ik had een hele donkerblauwe jeans aan met schuine sluiting, een koraalkleurige korte trui, luipaardprint riem en sneakers. Voor buiten een kort beige bontjasje. Nu in pyjama op de bank.
krulliebollie
06-10-2025 om 11:22
gisteren spijkerbroek met schuine sluiting de strakkere variant met een Zwart truitje van Numpf en rode sneakers ( want ik support zo toch een beetje de rode mars).
Vandaag een zwarte nette broek met een krijtstreepje, witte blouse en zwart truitje met een 3/4 mouw en hoge zwarte dr Martens met glitters.
MissBobby
06-10-2025 om 19:27
Ik had vandaag een strakke zwarte jurk aan in een ribbelstof met ballonmouwen. Daaronder een panty met ruitmotief en zwarte dr Martens
krulliebollie
08-10-2025 om 10:24
Spijkerbroek aan van Gstar, lichte wassing. Overhemd blauw wit gestreept met hier en daar een geborduurd regenboogje/palmboom/sterretje/bloemetje etc. Blauwe sneakers van Adidas.
Ted68
08-10-2025 om 10:54
Ook al is het nog maar 12 graden; 3 kwart spijkerbroek, groen T-shirt en vooral geen sokken... Die dingen vind ik vreselijk!
MissBobby
08-10-2025 om 16:05
Dikke zwarte panty en een grijze sweaterjurk. Dr Martens eronder. Hele dag thuis aan t werk en dit zit lekker.
Loulou39
08-10-2025 om 17:53
krulliebollie schreef op 08-10-2025 om 10:24:
Spijkerbroek aan van Gstar, lichte wassing. Overhemd blauw wit gestreept met hier en daar een geborduurd regenboogje/palmboom/sterretje/bloemetje etc. Blauwe sneakers van Adidas.
Alweer zo leuk! Ik heb het al vaker gezegd, maar ik zou echt de inhoud van jouw kledingkast willen hebben in mijn maat (en nu ik toch bezig ben, die van MissBobby ook 😇).
Even volledig of topic, maar hoe draag je die overhemden? Half ingestopt, of helemaal? Of er overheen?
Ik heb een paar overhemden (en bloesjes van Zara en Fabienne Chapot) maar ik heb geen idee hoe ik die moet stylen… dus die hangen mooi te zijn in mijn kast, zo zonde!
MissBobby
08-10-2025 om 21:53
ik ga alvast antwoord op je vraag geven. Tegelijk heb je er weinig aan denk ik. Want bij mij ligt het aan het overhemd en aan de broek/rok eronder en aan wat je uit wilt stralen. Zo heb ik een oversized wit overhemd wat ik op een baggy jeans wat rommelig draag, half erin en half eruit en ook de mouwen wat opgefrommeld. Maar een wat strakker overhemd op bv een pantalon gaat in de broek en dan een riempje. Wat kortere bloesjes draag ik gewoon zo. Een jeanshemd op dezelfde kleur broek gaat erin zodat het een jumpsuit lijkt. Dat jeanshemd kan ook open gedragen worden met een shirtje eronder. Doe je een overhemd onder een trui dan krijg je die ‘preppy’ look. Kijk eens op Pinterest anders, inspiratie genoeg. En bedankt voor het leuke compliment!
MissBobby
08-10-2025 om 21:54
Ik heb iets leuks gedaan, althans dat vind ik. Ik heb Chat GPT gevraagd nieuwe combinaties te maken met de kleding die ik heb. Verrassende dingen kwamen eruit!
Loulou39
08-10-2025 om 22:03
MissBobby schreef op 08-10-2025 om 21:53:
ik ga alvast antwoord op je vraag geven. Tegelijk heb je er weinig aan denk ik. Want bij mij ligt het aan het overhemd en aan de broek/rok eronder en aan wat je uit wilt stralen. Zo heb ik een oversized wit overhemd wat ik op een baggy jeans wat rommelig draag, half erin en half eruit en ook de mouwen wat opgefrommeld. Maar een wat strakker overhemd op bv een pantalon gaat in de broek en dan een riempje. Wat kortere bloesjes draag ik gewoon zo. Een jeanshemd op dezelfde kleur broek gaat erin zodat het een jumpsuit lijkt. Dat jeanshemd kan ook open gedragen worden met een shirtje eronder. Doe je een overhemd onder een trui dan krijg je die ‘preppy’ look. Kijk eens op Pinterest anders, inspiratie genoeg. En bedankt voor het leuke compliment!
Hier heb ik eigenlijk juist heel veel aan 😁.
Je beschrijft precies wat handig en leuk is qua model en combinaties 👍🏻. Het enige wat ik niet fijn vind zitten is een overhemd onder een trui, teveel laagjes ofzo 😅. Maar verder: top, dank je wel!! 💃🏻
krulliebollie
09-10-2025 om 16:12
Loulou39 schreef op 08-10-2025 om 17:53:
[..]
Alweer zo leuk! Ik heb het al vaker gezegd, maar ik zou echt de inhoud van jouw kledingkast willen hebben in mijn maat (en nu ik toch bezig ben, die van MissBobby ook 😇).
Even volledig of topic, maar hoe draag je die overhemden? Half ingestopt, of helemaal? Of er overheen?
Ik heb een paar overhemden (en bloesjes van Zara en Fabienne Chapot) maar ik heb geen idee hoe ik die moet stylen… dus die hangen mooi te zijn in mijn kast, zo zonde!
Dank je wel! Maar ik sluit mij helemaal aan bij MissB. Ik draag ze dus ook zo. Los, gedeeltelijk in de broek. Strak in de broek, soms met riempje. Onder een trui soms met flapjes onder de trui uit. Ik heb ook truitjes met 3/4 mouwen en dan vind ik het ook leuk om een bloesje onder te doen. Soms sla ik de mouwen van de blouse dan om het uiteinde van trui en de wat strakkere mouw laat ik soms lang.
krulliebollie
09-10-2025 om 16:14
vandaag spijkerbroek v. LTDC aan met flares onderkant en zwarte trui van Ambika met geschupte boothals en trompet mouwen.
Ik heb ook net mijn nieuwe sneakers binnen gekregen. https://www.aboutyou.nl/p/adidas-originals/sneakers-laag-sl-72-23359521?vid=76071616&om_channel=PLA&force-language=1&rh=1&dsw=2064&lmk=6059&utm_content=182276924767&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=PLA_NL_AP_Mid_CSS_S24_Test_NEW&loc=9065122&gad_source=1&gad_campaignid=22478817056&gbraid=0AAAAADLfT-JfNVUlhgtQIkEKJzxekJOC0&gclid=EAIaIQobChMIy8a7xqaXkAMVHpODBx2A0yW-EAQYCSABEgI1NfD_BwE
Deze had ik dus nog niet aan want net vandaag binnen. Ik had vandaag gewone zwarte Campus 00