Beauty en fashion
MissBobby
10-10-2025 om 10:01
Die lijken heel erg op mijn sneakers van Adidas! Leuk!
Ik heb een donkerblauwe wijde jeans aan met een wit-donkerblauw gestreept truitje, een rood bomberjasje van sweatstof. Rode Adidas campus. Vanavond dansen in strakke zwarte broek, zwart gilet, zwarte dr Martens en ik doe nog een zooitje zwarte kralenkettingen om.
krulliebollie
10-10-2025 om 11:53
MissBobby schreef op 10-10-2025 om 10:01:
Die lijken heel erg op mijn sneakers van Adidas! Leuk!
Ik heb een donkerblauwe wijde jeans aan met een wit-donkerblauw gestreept truitje, een rood bomberjasje van sweatstof. Rode Adidas campus. Vanavond dansen in strakke zwarte broek, zwart gilet, zwarte dr Martens en ik doe nog een zooitje zwarte kralenkettingen om.
Ja de gazelle of is het samba variant heeft ze ook met deze print maar daar heb ik dus al meerdere kleuren van. Ik dacht dat ik maar eens een ander model moest nemen 😬.
Vandaag een zwart sweatjurkje aan van cakewalk junkie. Zwarte legging en dr Martens. Vanavond ga ik naar een concertje dus ik kleed mij nog even om maar weet nog niet wat ik aantrek.
Loulou39
10-10-2025 om 19:07
MissBobby schreef op 10-10-2025 om 14:44:
Ik heb de Samba variant. Veel Plezier vanavond!
Ik ook! Hahaha grappig, toch allemaal dezelfde smaak 😁
MissBobby
13-10-2025 om 08:44
Het was weer een heerlijk weekend. Ik heb een weekje vakantie. Ga vanochtend de garage opruimen en heb een oude jeans aan en oude sweater en afgetrapte sneakers. Vanmiddag naar een vriendin in donkerblauwe jeans, bordeauxrode sweater met daaronder een lichtblauw kraagje en bordeauxrode sneakers van Nike
ToetieToover
13-10-2025 om 08:51
Met het thuiswerken is alleen mijn bovenste helft belangrijk. Terwijl ik doorgaans wat ‘kleur’ toevoeg in mijn onderste helft, omdat ik alleen grijs en wit mooi vind staan in mijn gezicht. Oja, en donkerblauw of koningsblauw. Dat geeft dus weinig variatie! Ik denk nu aan oorbellen met wat meer kleur. Het helpt ook niet mee dat mijn haar rossig is. Of wel, dat geeft de kleur
. Anyway, vandaag draag ik een wit kraagje onder een lichtgrijze trui met v-hals en parels in mijn oren. Buiten beeld de yogabroek, die heb ik maar gewoon aangehouden
krulliebollie
13-10-2025 om 10:30
ToetieToover schreef op 13-10-2025 om 08:51:
Met het thuiswerken is alleen mijn bovenste helft belangrijk. Terwijl ik doorgaans wat ‘kleur’ toevoeg in mijn onderste helft, omdat ik alleen grijs en wit mooi vind staan in mijn gezicht. Oja, en donkerblauw of koningsblauw. Dat geeft dus weinig variatie! Ik denk nu aan oorbellen met wat meer kleur. Het helpt ook niet mee dat mijn haar rossig is. Of wel, dat geeft de kleur
. Anyway, vandaag draag ik een wit kraagje onder een lichtgrijze trui met v-hals en parels in mijn oren. Buiten beeld de yogabroek, die heb ik maar gewoon aangehouden
Ik vind zelf juist felle kleuren zoals roze, oranje en rood prachtig bij rood/rossig haar.
krulliebollie
13-10-2025 om 10:34
Geniet van je vakantie MissB.
Samba model van Adidas is ook zo een lekker schoentje. Grappig dat we zoveel kleding van elkaar leuk vinden. Echt een beetje dezelfde smaak.
vandaag zwarte nette broek, sigarenpijpje enkel vrij, van Cambio wit blousje van H&M en grijze cashmere trui van Uniqlo ( te lui om de juiste schrijfwijze te googelen), zwarte loafers met laag zwart glittersokje.
MissBobby
13-10-2025 om 12:02
Ik denk dat ik oprecht jouw hele kledingkast aan zou kunnen doen Krullie!
krulliebollie
13-10-2025 om 17:43
MissBobby schreef op 13-10-2025 om 12:02:
Ik denk dat ik oprecht jouw hele kledingkast aan zou kunnen doen Krullie!
Ik vrees alleen dat het jou allemaal te groot is 😬
MissBobby
14-10-2025 om 10:18
krulliebollie schreef op 13-10-2025 om 17:43:
[..]
Ik vrees alleen dat het jou allemaal te groot is 😬
Maat 38 hier! Wel alles in de juiste vormen door krachttraining maar merk een veranderend lijf door de overgang. Ik vind wel dat veel me nog goed staat maar zal geen hele korte broekjes meer dragen of een blote buik. Hoort ook niet meer bij de leeftijd.
krulliebollie
14-10-2025 om 12:02
MissBobby schreef op 14-10-2025 om 10:18:
[..]
Maat 38 hier! Wel alles in de juiste vormen door krachttraining maar merk een veranderend lijf door de overgang. Ik vind wel dat veel me nog goed staat maar zal geen hele korte broekjes meer dragen of een blote buik. Hoort ook niet meer bij de leeftijd.
Herkenbaar. Maat 38/40, dan valt het veel te groot zijn wel mee
. Ik zou zeggen kom een keer in mijn kast(en) neuzen maar ik woon bijna aan de andere kant van het land
. Ik ben dus niet echt een sporter. Ik beweeg wel graag en dagelijks maar geen krachttraining. Op zich is mijn lijf best prima maar merk wel dat het nu 'verslapt' door de overgang.
Vandaag een grijze spijkerbroek aan van LTDC, een O model volgens het boetiekje waar ik hem kocht. Een grijze longsleeve van SA met zwarte luipaardprint en zwart grijze Adidas campus 00.
MissBobby
15-10-2025 om 09:02
dat zou wel heel leuk zijn ja om een keer bij elkaar te kijken in de kasten. Al heb ik door dit topic wel een idee wat je hebt…
Ik heb vandaag een strakke zwarte gebreide jurk aan met grote col. Dikke zwarte panty en m’n Dr Martens. Voor buiten een kort zwart bontjasje.
krulliebollie
15-10-2025 om 10:18
Vandaag een zwarte Frank van SA, daarop een zwarte Poppy van SA en een lang zwart vest van Ambika. Mijn nieuwe luipaard sneakers van Adidas erbij aan. Mijn favo lipstick was op en is nu weer binnen ( Mac Ruby Woo).