Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Wat heb jij vandaag aan? Resurrection

Witte korte broek, mouwloos zwart blousje met ruches. Witte sneakers. Dagje weggeweest vandaag. 
vanavond een korte gele top met driekwart vleermuismouwen en een hele brede boord onderaan. Op een wit rokje. Witte sandaaltjes. Morgen laatste dag alweer helaas

Spijkerbroek van LTDC, wijder model in lichtblauw, daarop een baluw wirt gestreept overhemd met hier en daar een geborduurd iets zoals een regenboog, palmboom, zon etc. Ik had vandaag ook weer een colbertje aan van cavalaro maar dan in jeansblauw met een mooie zijden binnenkant met bloemen. Ik werd verliefd op de binnenkant. Jammer dat je die niet zoveel ziet. Ik heb verder sneakers aan van Adidas. gazelle bold in blauw mert felroze streep en dikke witte zool. 

Rechte spijkerbroek van Zhrill met daarop een smaragdgroene zijde blouse, lage groene dr martens. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

06-08-2025 om 08:54

zwarte korte broek met daarop een zwart-wit gestreept/gehaakt truitje van StreetOne

street-one-t-shirt-korte-mouw-zwart-ltd-qr-summer-yds-stripe-knit_2000x2000_61279.webp

Lichte spijkerbroek van Gap met daarop een wit viscose/gebreid truitje met een fijn groen streepje van SA. Groene Adidas campus 00.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

07-08-2025 om 09:05

zwarte strakke travelstof broek met erop een zwart-witshirtje met trompetmouwen.
Ga straks lunchen met 2 vriendinnen, mss trek ik dan nog iets anders aan.

Friezinnetje schreef op 07-08-2025 om 09:05:

zwarte strakke travelstof broek met erop een zwart-witshirtje met trompetmouwen.
Ga straks lunchen met 2 vriendinnen, mss trek ik dan nog iets anders aan.

Klinkt harstikke leuk. Ik zou het aanhouden.. ik ben gek op trompetmouwen.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

07-08-2025 om 10:44

krulliebollie schreef op 07-08-2025 om 10:42:

[..]

Klinkt harstikke leuk. Ik zou het aanhouden.. ik ben gek op trompetmouwen.

heb nu een korte donkerblauwe travelstofbroek aangetrokken met daarop een shirt in wit en koningsblauw. Ook met een leuk mouwtje. De zon schijnt wat meer en ga dus zo te lunchen. 

Friezinnetje schreef op 07-08-2025 om 10:44:

[..]

heb nu een korte donkerblauwe travelstofbroek aangetrokken met daarop een shirt in wit en koningsblauw. Ook met een leuk mouwtje. De zon schijnt wat meer en ga dus zo te lunchen.

Heerlijk.. hier alleen maar bewolkt.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

07-08-2025 om 16:36

krulliebollie schreef op 07-08-2025 om 10:45:

[..]

Heerlijk.. hier alleen maar bewolkt.

viel dus ook weer tegen, zaten buiten, maar weinig zon en veel wind. 

Nog steeds in oude broek in shirt. Vandaag alle vakantiewas weggewerkt en de hagen in de voortuin gesnoeid plus onkruid weggehaald.
morgen spelletjes + cocktails met vriendinnnen dus dan zal ik mn best weer eens doen.

zwart jurkje met driekwart mouwen en riempje in dezelfde stof. Met sandaaltjes in zwart met zilveren studs. Grote zilveren oorbellen, ring en armband. 

Oude Levi 501 met een favoriet Slayer shirtje. Zwarte sneakers. 

Mooi weer. Korte broek, offwhite linnen met een klein donker grijs streepje. Donkergrijs shirtje. Goed genoeg om in de tuin te hangen. Vrijdag is onze allerliefste hond ingeslapen en de pijn is heftig. Ik wil niets doen behalve huilen. 

krulliebollie schreef op 10-08-2025 om 10:29:

Mooi weer. Korte broek, offwhite linnen met een klein donker grijs streepje. Donkergrijs shirtje. Goed genoeg om in de tuin te hangen. Vrijdag is onze allerliefste hond ingeslapen en de pijn is heftig. Ik wil niets doen behalve huilen.

Ach.. wat verdrietig! Veel sterkte!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.