Beauty en fashion
krulliebollie
31-07-2025 om 16:39
Vandaag ook weer een spijkerbroek aan van LTDC. Een baggy model met grote zakken, daarop een army green tshirtje met ronde hals van SA. Sneakers van Adidas, gazelle, army green. Blazer in donkerblauw met army groen als buiten jasje, die is van Cavallaro.
ToetieToover
31-07-2025 om 18:49
Ah, dank. Ik had er zelf op kunnen komen misschien, ik ken het merk wel. Zelf koop ik weinig merken, ik laat veel maken.
Vandaag een dag met een stadswandeling die nog best warm was. Ik had mijn wandelslippers aan, een beige linnen broek met bijpassend gilet en een luchtige witte blouse daaronder. Die was zó luchtig dat ik het gilet liever aanhield maar man die warmte, pffff. Uiteindelijk is het gilet in mijn tas beland
hele fijne tas, die je als rugzak kunt dragen. Geslaagde dag, alleen jammer dat het glutenvrije café gesloten was. Forever. 
MissBobby
31-07-2025 om 20:34
ik ben op vakantie en loop overdag in bikini met zo’n luchtig kanten geval erover als ik naar de bar hobbel en doe een jurkje aan als ik ga eten.
‘s avonds maak ik er wat meer werk van. Gisteravond een witte korte satijnen broek met een burgundy top met diepe v-hals, gouden ceintuur en gouden sandaaltjes en sieraden. Nu een zwarte lange jurk met een langer achterland dan voorpand, spaghettibandjes en franjes op diverse stroken (snappen jullie het nog) met zwarte sandaaltjes.
krulliebollie
01-08-2025 om 09:59
@tootie met 2 coeliaken in huis snap ik je frustratie!
klinkt allemaal weer leuk MissB.
Hier dagje niksen, nouja er komt een Konijnenboer langs om te babbelen over de kosten voor het vervangen van het hout van onze erker dus lekker in een Jersey broek in het zwart en daarop een wit tshirtje met zwarte streepjes.
FaithfulDuck87
01-08-2025 om 11:11
ik ben in het knalroze vandaag, dat had ik een jaar geleden niet verwacht van mezelf. Maar een jeans van Redbutton, erop een shirt in knalroze, oudroze, rood en creme en daarop een knalroze lang vest. Erbij knalroze sneakers van Pepe Jeans.
krulliebollie
01-08-2025 om 13:50
krulliebollie schreef op 01-08-2025 om 09:59:
Hier dagje niksen, nouja er komt een Konijnenboer langs om te babbelen over de kosten voor het vervangen van het hout van onze erker dus lekker in een Jersey broek in het zwart en daarop een wit tshirtje met zwarte streepjes.
Dat moest natuurlijk kozijnenboer zijn.
ToetieToover
01-08-2025 om 16:56
krulliebollie schreef op 01-08-2025 om 13:50:
[..]
Dat moest natuurlijk kozijnenboer zijn.
Ha, ik vond de autocorrect wel geinig! En
krulliebollie schreef op 01-08-2025 om 09:59:
Bedankt
MissBobby
02-08-2025 om 20:24
vandaag gesnorkeld. In een knalblauw badpak. Daaroverheen een kort doorknoopjurkje ook in blauw en teenslippers. Nu een lange zwarte mouwloze jurk met een kanten rug. Sandaaltjes met zwart bandje met gouden soort studs. Zwart met gouden sieraden.
FaithfulDuck87
02-08-2025 om 20:43
vandaag een donkere jeans van RABE en daarop een shirt in donkerblauw/creme/goudkleurig met een donkerblauw colbertje in travelstof.
krulliebollie
03-08-2025 om 12:37
Vakantie! Hoe lekker MissB.
Ik ging het merk Rabe even googelen Friezinnetje maar het is speciaal voor senioren. Ik had jou veel jonger ingeschat. Doe je goed!
ik had gisteren een appeltjes groene broek en blouse aan van SA. We gingen uiteten bij de lokale Chinees ivm verjaardag schoonvader. Dat is zijn favoriet. Ik kreeg daar meerdere complimenten. Vind ik stiekem toch leuk. Toen ik wegging kwam er zelfs iemand naar de kapstok lopen om te vragen naar het merk van mijn set.
Vandaag thuis hang dag in mijn trendy Wendy jogger met daarop een fijn gebreid truitje van viscose.
FaithfulDuck87
03-08-2025 om 13:03
krulliebollie schreef op 03-08-2025 om 12:37:
Vakantie! Hoe lekker MissB.
Ik ging het merk Rabe even googelen Friezinnetje maar het is speciaal voor senioren. Ik had jou veel jonger ingeschat. Doe je goed!
ik had gisteren een appeltjes groene broek en blouse aan van SA. We gingen uiteten bij de lokale Chinees ivm verjaardag schoonvader. Dat is zijn favoriet. Ik kreeg daar meerdere complimenten. Vind ik stiekem toch leuk. Toen ik wegging kwam er zelfs iemand naar de kapstok lopen om te vragen naar het merk van mijn set.
Vandaag thuis hang dag in mijn trendy Wendy jogger met daarop een fijn gebreid truitje van viscose.
ben 54 en waarom seniorenbroek?
ToetieToover
03-08-2025 om 13:22
Ik ben ook benieuwd naar de senioren kwalificatie.
Ik ben vandaag óf heel hip, óf heel erg senior (50++
) -want de mode herhaalt zich- met mijn gehaakte granny square crop top met hoodie. In beige-zwart zelfgehaakt. Daaronder een zwart geheel: flared sportbroek en t-shirt met v-hals.
krulliebollie
03-08-2025 om 15:55
https://dressyourparents.com/collections/rabe?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=3.NL-GS-Merken&utm_id=11301633248&gad_source=1&gad_campaignid=11301633248&gbraid=0AAAAADojPo8u-IXSMNJXbDS2Fda0swk_k&gclid=EAIaIQobChMIgtvvteXujgMVTJiDBx3zXzk1EAAYAiAAEgLwf_D_BwE
volgens de eerste hit als je het merk googelt.
MissBobby
04-08-2025 om 00:40
Zwarte lange jurk die ik eerder ook al aanhad.
vandaag overdag een simpel zwart jurkje van Shoeby.
leuke zwarte tas met franjes gekocht vandaag. Is meteen een mooi souveniertje
krulliebollie
04-08-2025 om 14:28
grijze pantelon met daarop een zwart/grijs metal shirtje een grijs colbertje ( zelfde als pantelon ) zwarte grove loafers.