Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Wat heb jij vandaag aan? Resurrection

Nieuwe spijkerbroek van Les Temps des Cerises in een lichte wassing met grote zakken (

Jeans 400/60 girlfriend Work high waist blue N°4 : Jeans & Trousers, ready to wear for Women : Le Temps des Cerises

) , daarop een groen tshirtje met een satijnen voorkant en een katoenen achterkant. Groene sneakers. 

wat een leuke broek!

MissBobby schreef op 03-07-2025 om 14:11:

wat een leuke broek!

Dank je! Vind ik ook. 

Donkerblauwe rechte pantalon van Esprit en wit shirt met een werkje erin van Ivy & Oak. Zilveren Stradivarius-sneakers eronder.

krulliebollie schreef op 03-07-2025 om 18:43:

[..]

Dank je! Vind ik ook.

En ik ook!! (Wilde m ook bestellen, sorry voor het na-apen, maar uitverkocht in mijn maat) Toevoeging: ik keek verkeerd, hij is er nog wel in mijn maat, superleuk!

Ik had vandaag een 7/8e lichte jeans aan, met een donkerblauw aansluitend tshirt en wit met lichtblauwe adidas sneakers (sportief uitje van werk).

een simpele donkerblauwe lange doorknoopjurk met witte sandaaltjes. 
vanavond een feestje en dan een kort zwart asymmetrisch jurkje met witte biesjes en daarbij zwarte sandalen met hoge hak en ook witte biesjes. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

04-07-2025 om 17:32

korte donkerblauwe travelbroek met een bont shirt in blauw, zwart, goud en poederrose. Zwarte sandalen erbij. 

Gisteravond een feestje van een vriendin die 50 is geworden. Beetje informeel. Ik had een goed excuus om nog een leuke spijkerbroek te kopen. https://en.letempsdescerises.com/jfmadie0w6198252grey.html Deze en daarop had ik een zwart tshirtje van MSCH aan met ballon/kapmouwtjes en nieuwe zwarte/grijze Campus 00 sneakers https://www.jdsports.nl/product/grijs-adidas-originals-campus-00s-beta-schoenen/19667709_jdsportsnl/

ik heb vakantie en doe afwisselend niets en kleine klusjes in huis. Heb een oude zwarte lange broek aan en een zwart shirt van Zara, gewoon zo’n basic katoenen. Zwarte slippers en voor buiten zwarte puma sneakers. 
wil vandaag nog wel even naar m’n favoriete kledingwinkel hier in t dorp want die hebben sale maar dan moet ik me wel even netjes aankleden en make up enzo doen dus weet niet of ik daar zin in heb. Anders morgen. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

07-07-2025 om 19:02

strakke donkerblauwe jeans met een shirtje met lange mouw in het grasgroen

Mijn grijze nieuwe LTDC broek met daarop een zwart bloesje van Vero Moda, broderie stijl. daaronder mijn nieuwe grijs/zwarte campus 00

Ik heb een spijkerbroek aan van G-star met daarop een witte blouse van Smashed Lemon en sneakers van Hoff.
We hebben vanmiddag een diploma uitreiking van onze dochter. Ik weet niet nog niet precies wat ik aan ga trekken maar wel iets feestelijks zonder te overdreven sjiek te doen. 

Dat is een leuke gelegenheid krulliebollie, veel plezier!
Ik draag vandaag een harembroek van LaDress in auberginekleur, met lichtroze shirtje erop. Nu nog sloffen eronder want thuiswerken.

Mijn reactie is niet geplaatst zie ik….
Gefeliciteerd Krullie! Wat had je uiteindelijk aangetrokken?
Ik draag vandaag een jeans met schuine rits met een roze overhemd met wit streepje en roze sneakers.

Dank jullie wel. Het is toch wel wat om er weer een diploma bij te hebben. Nu door naar de volgende opleiding. Ik had een zwarte nette broek aan, wijd, met daarop een mooie body met kanten mouwen en zwarte loafers. 

Vandaag weer een jeans van LTDC met een flaired onderkant en daarop een gebreid truitje ( van viscose) met een kort pofmouwtje in de kleur Lila. Sneakers van dwrs met zelfde kleur erin. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.