Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Wat heb jij vandaag aan? Resurrection

Lekker simpel vandaag weer: 7/8e jeans met rode bies in de zoom en een lichtblauw Marc O Polo t-shirt. Blote voeten vooralsnog.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

29-06-2025 om 12:08

korte blauwe broek met een knalgroene top erop. 

rood witte korte broek van H&M en een oud shirtje van de Ramones. Verder slippers. Niet van plan om de deur uit te gaan. 

zwarte korte broek met grijs oud shirt en zwarte slippers. Deur niet uit geweest 

Plooirokje met rood-roze-witte schuine strepen, roze shirt met open bovenkant (Carmen heet dat geloof ik). 

beige jurkje met zwarte hartjes van Shoeby. Zwarte sandaaltjes. 

zelfde korte broek als gisteren en daarop een wit tshirtje van Zara. Witte slippertjes toen ik even weg was.

Zwarte, hele dunne, lange broek, witte nette top, zwarte sandalen met hoge hak en witte randjes langs het leer. Nagels gelakt in t rood. Haar opgestoken en zwarte sieraden. Mag weer een presentatie geven. In een ruimte zonder airco dus ben benieuwd hoe lang iedereen z’n concentratie houdt.

Zwart jurkje tot net boven de knie met broderie mouwtjes, zwarte sandaaltjes.

Zwart-witte luchtige jurk, zilver-witte sandaaltjes. Kantoordagje vandaag.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

01-07-2025 om 12:07

zwarte broek net over de knie, met shirtje in wit met klein zwart motiefje.  Zwarte sandalen erbij

zwarte mouwloze jurk met ronde hals voor en kanten V-hals op de rug. Zwarte riem en zwarte sandaaltjes 

Vandaag een groen jurkje van geisha met een zwarte boes aan de zijkant en zakken ( ik wordt altijd zo blij van een jurk met zakken) zwarte panama jack sleehak sandalen. 

Groen-blauw rokje van KL met groen mouwloos shirt van Vila erop. 

Lange jurk met korte ballonmouwen in een dierenprint van Object. Zwarte riem en zwarte sleehakken

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.