Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Wat heb jij vandaag aan? Resurrection

leuke outfits lees ik weer!

mijn oudste dochter werkt in een kledingwinkel en verkoopt daar altijd erg goed. Ze heeft ook een levendige handel op Vinted waarmee ze haar eigen kleding weer financiert. Heel slim en welkom als arme student. 

wide leg jeans in panterprint met een strakke rode kabeltrui met een brede boord onderaan en brede manchetten. Rode Adidas campus. 

Lichte spijkerbroek, recht model, Levi. Blauwe blouse met witte streepjes en er op liggende kanten bloemen ( Zara). Sneakers van Adidas is blauw met roze streepje. 

Lichte rechte jeans, gouden top in subtiele tint, ijs blauw satijnen bomberjasje, ijsblauwe Adidas sneakers, gouden sieraden. Wollen, witte mantel als ik straks naar buiten ga met donkerblauwe sjaal en muts.

spijker broek van les temps des cerises met lichte flair daarop een donkerblauw blousje van Numpf met kleine groene peertjes erop. Ik had groene Adidas Campus 00 eronder. 

Ik zit nu nog in mijn takkie-pyjama maar ga mij zo na het douchen in een lange gebreide jurk hijsen. Er zit een mooi kabel motief in. Ik hoop dat hij niet gaat lubberen bij de knieën. Het is een beetje een strak model. In een dieprode kleur. Ik ga dr Martens erbij aan doen als ik even een boodschap ga doen.

https://www.asos.com/nl/monki/monki-hoogsluitende-gebreide-trui-met-rits-aan-de-hals-en-strepen-in-zwart-en-wit/prd/205258221

Trui die hier erg op lijkt (volgens mij heb ik de mijne ergens anders vandaan).
Op een bruine broek in een zacht stofje met rechte pijpen.
Qua kleuren doet me dit denken aan Engels drop 

Levi’s 501 jeans in de gewone blauwe kleur. Koraalkleurige trui met groene letters. Groene Adidas sneakers 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

19-01-2025 om 19:09

zwarte/grijze spijkerbroek met een shirt in zwarte met grote bloemen in beige/groen/blauw. Beige vest erbij

zwarte wideleg jeans, zwarte korte trui met ballonmouwen, zwart met groene sokken, groene Adidas sneakers. Zwarte korte wollen jas met grote zwarte sjaal, groene pet. 

Blauwe rechte jeans, trui van Esprit met geometrisch patroon in zwart-wit. Warme sloffen, want ik werk op mijn zolder (werkkamer). 

mom jeans van g star en mijn takkie trui

Zwarte leren kokerrok met split, panty met ruiten, rood blousje met strakke manchetten tot aan de ellebogen met een heleboel knoopjes en opstaand kraagje maar ook een V-hals, zwart leren kort blazertje, zwarte doc Martens. 

zwarte leren broek ( vegan leather, vroeguh noemde we dat gewoon nep leer) met zwarte witte blouse met mooie zwarte manchetten en kraag. Het is een overhemd kraag maar dan hoog. Kan het niet zo goed uitleggen denk ik. Hahaha. Merk onbekend: Italiaans. Zelf gekocht in een winkel op Sicilia. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.