Beauty en fashion
krulliebollie
11-01-2025 om 14:56
mijn zwarte les temps de cerises met schuine sluiting en daarop een zwart satijnen tshirtje met korte mouwen en mijn leopard Adidas jasje. Ik had zwarte Adidas Campus 00 eronder aan.
krulliebollie
12-01-2025 om 13:05
nog een dagje mijn zwarte spijkerbroek. Daarop een bleek mintgroen trutje van Mos Chopenhagen.
Loulou39
12-01-2025 om 13:38
Zwarte strakke sportbroek, een zwart thermoshirt van Uniqlo met lange mouwen en zwarte Adidas sportschoenen.
Ik ben nu nog aan het opruimen en wassen draaien en ik ga daarna sporten, dus heb me meteen vanmorgen alvast in mijn sportoutfit gehesen.
MissBobby
12-01-2025 om 16:50
Jeans met zwarte trui. Blauwe winterjas in bombermodel. Knalroze sjaal, muts en handschoenen. We gingen schaatsen vanmiddag. Nu weer thuis en ik ga lekker een huispak aandoen.
MissBobby
13-01-2025 om 06:31
Lichtblauwe jeans in boyfriend model, pijpen een keer omgeslagen, wit overhemd van Object, witte sokken met groene strepen, groene sneakers van Adidas, groen riempje en groene oorbellen. Jas moet ik nog even over nadenken maar ik denk m’n rode.
FaithfulDuck87
13-01-2025 om 07:06
zwarte aansluitende broek met daarop een shirt met lange mouwen met grafisch patroon in zwart/wit en beetje beige. Erop een beige vest.
Teigera
13-01-2025 om 08:35
Rechte donkergrijze rok tot halverwege de kuit, ijsblauw shirt met lange mouwen en een witte mouwloze col met kabelpatroon. Nu nog warme sloffen want thuiswerken, vanmiddag een afspraak en ik denk dat ik blauwe sneakers ga dragen.
krulliebollie
13-01-2025 om 16:04
Een zwarte nette broek, sigaret pijp model. Merk Ralph Lauren ( Vinted koopje), daarop een zwart truitje van Numpf. Ik had verder zwarte uggs aan. Niet mooi, wel lekker warm.
MissBobby
14-01-2025 om 09:09
Zwarte wideleg jeans, zwarte longsleeve, zwart met beige leren jasje van G-star, lijkt een beetje op een retro motorjas, het is een ouwetje. Zwart met beige sneakers van Stradivarius.
krulliebollie
15-01-2025 om 07:56
Een spijkerbroek van Zhrill (recht model), witte satijnen blouse met roezelkraag, daarover een colbertje in het grijs en zwarte loafers
MissBobby
15-01-2025 om 08:02
krulliebollie schreef op 15-01-2025 om 07:56:
Een spijkerbroek van Zhrill (recht model), witte satijnen blouse met roezelkraag, daarover een colbertje in het grijs en zwarte loafers
Leuk!
MissBobby
15-01-2025 om 08:08
Bijna hetzelfde als gisteren. Bleef bij mijn partner slapen met de bedoeling vanuit hem te gaan sporten dus had alleen sportkleding bij me. Door een ingelaste online werkafspraak blijf ik bij hem. heb een grijs jeans overhemd uit zijn kast getrokken dat prima staat op mijn broek. Hij is niet zo groot en best tenger dus bijna alles past wel. En hij heeft bovendien een erg goede kledingsmaak.
krulliebollie
15-01-2025 om 09:07
MissBobby schreef op 15-01-2025 om 08:08:
Bijna hetzelfde als gisteren. Bleef bij mijn partner slapen met de bedoeling vanuit hem te gaan sporten dus had alleen sportkleding bij me. Door een ingelaste online werkafspraak blijf ik bij hem. heb een grijs jeans overhemd uit zijn kast getrokken dat prima staat op mijn broek. Hij is niet zo groot en best tenger dus bijna alles past wel. En hij heeft bovendien een erg goede kledingsmaak.
Anders zou hij waarschijnlijk ook niet bij jou passen? Als hij dagelijks is slobberjoggingbroek loopt met een oud shirt met gaten
en jij zo verzorgd altijd..
MissBobby
15-01-2025 om 10:35
krulliebollie schreef op 15-01-2025 om 09:07:
[..]
Anders zou hij waarschijnlijk ook niet bij jou passen? Als hij dagelijks is slobberjoggingbroek loopt met een oud shirt met gaten
en jij zo verzorgd altijd..
Hier heb je helemaal gelijk in. Poosje geleden deed hij zelfs een andere jas aan omdat die beter bij de mijne paste. Een ander zou dit misschien overdreven vinden maar ik snap dat…. Zijn huis is ook geweldig ingericht.
Hoe zit dat met jullie eventuele partners en hun kleding smaak?
mijn kinderen hebben ook een goede smaak qua kleding, allemaal totaal anders maar het past bij hen.
krulliebollie
15-01-2025 om 11:14
MissBobby schreef op 15-01-2025 om 10:35:
[..]
Hier heb je helemaal gelijk in. Poosje geleden deed hij zelfs een andere jas aan omdat die beter bij de mijne paste. Een ander zou dit misschien overdreven vinden maar ik snap dat…. Zijn huis is ook geweldig ingericht.
Hoe zit dat met jullie eventuele partners en hun kleding smaak?
mijn kinderen hebben ook een goede smaak qua kleding, allemaal totaal anders maar het past bij hen.
Mijn vriend is wel erg casual. Spijkerbroek/legerbroek en een band shirt, vest of een trui. Heel soms moet hij voor werk ( hij heeft eigen marketing communicatiebureau) wel iets netter en dan is het een blouse/jasje.
Het is een knappe vent en hij kan het goed hebben. Het past echt bij hem. Het is altijd schoon ( ja duh, ik doe de was
) en heel. Dat vinden we belangrijk.
Onze dochter heeft een leuke kledingstijl en is ook gek op kleding. Ze pakt wel eens een blousje of jasje van mij. Al heeft zij maat 34/36 en ik 38/40. Dus niet alles past goed.
Ze heeft veel kleding en shopt graag. Ik probeer haar wel bewust te maken van fast-fashion maar haar budget is wel wat krapper als de mijn dus kiest ze soms wel iets van goedkopers uit qua shirtjes oid. We winkelen ook wel eens samen en dan is portemonnee mama natuurlijk erg welkom. Ze kijkt nu wel iets vaker op Vinted.