Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Wat heb jij vandaag aan? Resurrection

Ik had vandaag een zwarte krijtstreep broek aan, een zwart blousje en een zwart vestje.  

MissBobby schreef op 08-01-2025 om 19:37:

[..]

Thank you! Ik vind het dan ook leuk om aandacht aan mijn kleding te besteden!

Dat doe je goed 😁

Ik volg dit topic puur om inspiratie op te doen met jouw outfits 😂, oh en Krulliebollie heeft ook vaak mijn smaak outfit.

Loulou39 schreef op 08-01-2025 om 20:01:

[..]

Dat doe je goed 😁

Ik volg dit topic puur om inspiratie op te doen met jouw outfits 😂, oh en Krulliebollie heeft ook vaak mijn smaak outfit.

Oh echt joh! Vind ik leuk om te horen!

Vandaag Levi’s 501 in donkerblauw met wit overhemd en fuchsia blazer. Roze sneakers van Adidas. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

09-01-2025 om 07:33

zwarte strakke travelstof broek met een lange zwarte gebreide trui. Lekker warm. En zwarte sneakers erbij met goud-accent

Loulou39 schreef op 08-01-2025 om 20:01:

[..]

Dat doe je goed 😁

Thanks Loulou.. Net als Miss Bobby vind ik het ook leuk om leuke outfits bij elkaar te zoeken.

Ik heb vandaag de krijtstreep broek nog een keer aan. Daarop een hele oude Spijkerblouse van LEE. Die was vroeger van mijn vader. Ik vind het zo een gaaf model. Beetje getailleerd en lekker versleten. Ik heb voor als ik het wat koud heb een donker blauw satijnen bombertje erbij. Wel echt een binnenjasje. Ooit in spanje gekocht. Weet geen merk. 

Gaaf ja zo’n oude blouse. Ik heb dat met mijn Levi’s 501. Is ook een echt oude en hij is anders dan die je nu kunt kopen. Al zeggen ze dat het dezelfde broek is, ik ben het er niet mee eens. De stof is wat stugger en hij zit net anders.

Zwart rokje met witte stippen, zwarte panty en Puma's. Erop een zwarte trui met print met wat kleur. 

Nu nog in m’n sportkleding: olijfgroene legging met bh en gaatjesshirt.
zometeen: zwart leren rokje, panty met kantpatroon, zwarte korte trui met brede boorden, opstaande kraag en vleermuismouwen. Zwarte Doc Martens. M’n haar in een kuif plus staart. Zilveren basic sieraden. Voor buiten een korte zwarte wollen jas met een witte sjaal met zwarte pied de poule ruiten.

Donkergrijze jeans, skinny model, warme rode coltrui erop met wijde mouwen die smal toelopen.

Marlene Dietrich broek. Strak knalrood blousje met satijnen kraag en manchetten. Ik had rode puma sneakers er onder aan. 

MissBobby schreef op 08-01-2025 om 19:37:

[..]

Thank you! Ik vind het dan ook leuk om aandacht aan mijn kleding te besteden!

Dat zie ik ja! Ik ga je teruglezen om wat outfit inspiratie op te doen!

Ik heb een fleece legging aan, daaroverheen mijn gewone casual huisbroek van nicky fluweel, daar overheen weer een fleece broek omdat het zo koud is (18,3 graden).

Als bovenkant een hema shirt met lange mouwen, een oud fleece vest er bovenop, over het geheel een soort teddy badjas, en omdat ik het nog steeds koud had; een heel lange ochtendjas ook van bontfleece.

Ik weet niet waarom ik het zo koud heb. Ik heb er bijna 2 kilo lichaamsvet bijgegeten als ultieme poging om het wat warmer te krijgen, maar kennelijk helpt dit niet.

krulliebollie schreef op 10-01-2025 om 17:58:

Marlene Dietrich broek. Strak knalrood blousje met satijnen kraag en manchetten. Ik had rode puma sneakers er onder aan.

Super! 

Levi’s 501, knalroze hoodie van Superdry, roze kniekousen en roze met lichtgroene Adidas sneakers. Voor buiten een donkerblauwe bomber en roze muts. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.