Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Wat heb jij vandaag aan? Resurrection

Gisteren een groen aansluitend jurkje tot de knie (inderdaad ook lange mouwen), met zwarte panty met een werkje erin en glimmende loafers. In m'n oren complete kerstbomen met ballen en een ster, de rest van het gezin liep de hele dag met een kerstmuts op het hoofd dus ik moest wat compenseren
Straks even kijken wat ik aantrek, denk een zwart jurkje met witte bollen erop, van Smashed Lemon. 

ik doe straks een zwarte pantalon aan met een zilveren shirtje en een blazer met een zilverdraadje erin. Daaronder hoge hakken. Zilveren sieraden. Kreeg gisteren complimenten over mijn paarse smokey eye, ga vandaag voor een groene. 

Saga

Saga

26-12-2023 om 09:38 Topicstarter

een rode curdeoy jurk lijkende op deze

circus-tiered-midi-length-cord-dress-00044474-ca.jpg

met een bloemenpanty van de hema

4060151_06_001.jpg?sw=420&sfrm=png&bgcolor=FFFFFF

een mijn dr martens

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

26-12-2023 om 10:16

zwarte broek 

1066601&mw=610

met tuniek: 

1032512&mw=610

en een zwart vest met zwarte pantoffels

wij gaan vandaag gourmetten. Ik heb tot het eten een nette broek, donker rood en zwarte doorzichtige blouse aan en een zwart jasje. Als we gaan eten doe ik een broek aan die ik al eerder heb gedragen en een trui die ik al aan heb gehad. Zonde van van mijn mooie schone kleding om daar in te gaan zitten stinken. Gad, ik haat gourmetten maar man en dochter vinden het leuk dus ik zet mij er overheen en duw glimlachend wat vlees op de bakplaat. 

Een zwart/wit jurkje tot op de knie
Met een zwarte panty eronder 

0240609749600000_pro_mod_det_01_1108_1528_1700059944.jpg

Zoiets als dit, maar dan te oud voor een echt plaatje.

ik ben de hele dag alleen thuis en ga de deur niet uit, heerlijk. Joggingpak, onopgemaakt, bril op en haar in een knot. Schril contrast met de afgelopen dagen

Zwart leren rokje met dikke zwarte panty, petrolkleur trui en zwarte dr Martens.

Voor oudjaarsavond heb ik al klaarliggen: mijn witte blouse met ruches en een velvet wijnrode blazer, daaronder mijn favo high waist zachte flared spijkerbroek.

Vandaag afscheid van mijn moestuin vrijwilligerswerk, ik stop ermee omdat ik meer dagen ben gaan werken. Ik ben dus gekleed op klei en regen zometeen  . Zwarte worker, zwarte gevoerde tuinlaarzen, serie zelfgehaakte warmhouders (beenwarmers, polswarmers, kraag) + lange regenjas. Ik heb voor iedereen een cadeautje, hopelijk vinden ze t leuk 🤞🏻 

Saga

Saga

29-12-2023 om 13:44 Topicstarter

mijn blauwe zusss-jurk met zwarte panty en zwarte laarzen

Jeansrokje van Esprit (ik denk bijna twintig jaar oud), donkerblauwe panty eronder en bruine leren laarzen, mosterdgele trui erop.

zwart kort rokje met dikke zwarte panty en grijze sweater met grote boorden en de stiksels binnenstebuiten (ouwetje). Zwarte dr Martens 

Oranje trui, zwarte strakke broek van Mango, zwarte boots eronder.

Nette broek van Studio Anneloes ( geen travel) in een donder rood met wit printje.. soort hele kleine driehoekjes. Daarop een zwarte coltrui en zwarte sneakers van Dwrs. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.