Beauty en fashion
Teigera
26-12-2023 om 08:22
Gisteren een groen aansluitend jurkje tot de knie (inderdaad ook lange mouwen), met zwarte panty met een werkje erin en glimmende loafers. In m'n oren complete kerstbomen met ballen en een ster, de rest van het gezin liep de hele dag met een kerstmuts op het hoofd dus ik moest wat compenseren
.
Straks even kijken wat ik aantrek, denk een zwart jurkje met witte bollen erop, van Smashed Lemon.
MissBobby
26-12-2023 om 09:21
ik doe straks een zwarte pantalon aan met een zilveren shirtje en een blazer met een zilverdraadje erin. Daaronder hoge hakken. Zilveren sieraden. Kreeg gisteren complimenten over mijn paarse smokey eye, ga vandaag voor een groene.
Saga
26-12-2023 om 09:38
een rode curdeoy jurk lijkende op deze

met een bloemenpanty van de hema

een mijn dr martens
krulliebollie
26-12-2023 om 18:31
wij gaan vandaag gourmetten. Ik heb tot het eten een nette broek, donker rood en zwarte doorzichtige blouse aan en een zwart jasje. Als we gaan eten doe ik een broek aan die ik al eerder heb gedragen en een trui die ik al aan heb gehad. Zonde van van mijn mooie schone kleding om daar in te gaan zitten stinken. Gad, ik haat gourmetten maar man en dochter vinden het leuk dus ik zet mij er overheen en duw glimlachend wat vlees op de bakplaat.
MissBobby
27-12-2023 om 11:18
ik ben de hele dag alleen thuis en ga de deur niet uit, heerlijk. Joggingpak, onopgemaakt, bril op en haar in een knot. Schril contrast met de afgelopen dagen
MissBobby
29-12-2023 om 10:10
Zwart leren rokje met dikke zwarte panty, petrolkleur trui en zwarte dr Martens.
ToetieToover
29-12-2023 om 10:27
Voor oudjaarsavond heb ik al klaarliggen: mijn witte blouse met ruches en een velvet wijnrode blazer, daaronder mijn favo high waist zachte flared spijkerbroek.
Vandaag afscheid van mijn moestuin vrijwilligerswerk, ik stop ermee omdat ik meer dagen ben gaan werken. Ik ben dus gekleed op klei en regen zometeen
. Zwarte worker, zwarte gevoerde tuinlaarzen, serie zelfgehaakte warmhouders (beenwarmers, polswarmers, kraag) + lange regenjas. Ik heb voor iedereen een cadeautje, hopelijk vinden ze t leuk 🤞🏻
Teigera
29-12-2023 om 21:00
Jeansrokje van Esprit (ik denk bijna twintig jaar oud), donkerblauwe panty eronder en bruine leren laarzen, mosterdgele trui erop.
MissBobby
30-12-2023 om 11:46
zwart kort rokje met dikke zwarte panty en grijze sweater met grote boorden en de stiksels binnenstebuiten (ouwetje). Zwarte dr Martens
krulliebollie
02-01-2024 om 11:22
Nette broek van Studio Anneloes ( geen travel) in een donder rood met wit printje.. soort hele kleine driehoekjes. Daarop een zwarte coltrui en zwarte sneakers van Dwrs.